نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی‌تب ۴ هشت اینچ با پردازنده‌ی ۶۴ بیت فاش شد

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
تب استفاده از پردازنده‌های ۶۴ بیتی، در دنیای گجت‌های اندرویدی مخصوصا محصولات سامسونگ افزایش یافته است. نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی‌تب ۴ با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچ نشان از بکارگیری یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی در این محصول دارد.
تبلیغات

 به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد گجت‌های موبایل خود، شامل انواع گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها را به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی بروز کند تا این محصولات قادر به استفاده از تمام پتانسیل اندروید آبنبات چوبی باشند. نتایج بنچمارک GFXBench منتسب به نمونه‌ای از گلکسی‌تب ۴ با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچ و کد SM-T333 نشان می‌دهد که سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با قابلیت پردازش ۶۴ بیتی در محصول خود استفاده کرده است.

سامسونگ در محصولات دیگر خود از قبیل گوشی‌های‌هوشمند سری گلکسی A و گلکسی E از این همین تراشه استفاده کرده است. اسنپ‌دراگون ۴۱۰ یک تراشه‌ی۶۴ بیتی مبتنی بر هسته‌های Cortex A53 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶ است. سایر مشخصات فنی این محصول همانند نسخه‌ی ۳۲ بیتی است که شامل صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین پشتی ۳ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات