گلکسی اس 6 سامسونگ با فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که بسیاری از کاربران و منتقدین، سامسونگ را به خاطر استفاده از پلاستیک در بدنه تلفن‌های سری گلکسی اس ملامت می‌کردند. حالا به نظر می‌رسد غول کره‌ای به انتقادها پاسخ داده و پرچمدار بعدی این کمپانی به فریم فلزی و بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز خواهد بود.
تبلیغات

شایعات زیادی درباره گلکسی اس 6 منتشر شده که یکی از آن‌ها به بدنه تمام فلزی دستگاه اشاره داشت. اما حالا بنا به آخرین گزارش‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ برای بدنه پرچمدار بعدی خود از بدنه تمام فلزی استفاده نخواهد کرد و به جای آن، مانند آنچه در گلکسی نوت 4 و محصولات سری آلفا و A شاهد هستیم، از یک فریم فلزی استفاده می‌کند.

این موضوع را یک مقام اجرایی سامسونگ به روزنامه D کره جنوبی گفته و اعلام کرده که هر دو نسخه گلکسی S6 و S6 Edge از یک فریم فلزی بهره می‌برند. البته خبر خوب این است که او در ادامه سخنانش گفته که جنس بدنه پشتی دستگاه پلاستیکی نبوده و در هر دو سمت جلو و عقب دستگاه شاهد استفاده از شیشه مقاوم خواهیم بود.

باتری گلکسی اس 6 نیز احتمالا دیگر جداشدنی نخواهد بود. گفته می‌شود پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵ اینچ Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد بود و در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت ارائه خواهد شد. این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا از پردازنده جدید اگزینوس 7420 خود در نسل جدید سری اس استفاده کند و نسخه دیگر را با تراشه اسنپ‌دراگون 810 کوالکام روانه بازار کند. همچنین شایعات حکایت از آن دارند که این تلفن  به حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، سنسور اثر انگشت و دوربین‌های جلو و عقب بهتر نسبت به نسخه پیشین (شاید ۲۰ مگاپیکسلی) مجهز خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر می‌رسد در صورت استفاده از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای، شاهد انقلابی در طراحی تلفن‌های گلکسی سامسونگ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات