وب سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

یک‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Udemy

udemybt

بیت‌کوین برای به دست آوردن جای پایی به عنوان شکل پایدار از ارز دیجیتال مدت‌ها است که دست از تلاش برنمی‌دارد. بسیاری از مردم با این شکل جدید از واحد پولی آشنایی ندارند و نمی‌دانند که چگونه می‌توان از بیت‌کوین استفاده کرد یا اینکه اصلا این واحد پولی برای چه مواردی قابل استفاده است. اگر می‌خواهید بیشتر با این واحد پولی که هر روز در حال بدست آوردن جایگاه بالاتری در تبادل ارزی بین مردم است، اطلاع پیدا کنید، سایت Udemy به تازگی دوره آموزشی آنلاینی برگزار کرده و در قالب ۲۴ درس با بیش از ۸ ساعت آموزش تمام مفاهیم مورد نیازی که لازم است درباره بیت‌کوین بدانید را به شما آموزش می‌دهد.

Geobells

geobells

اپلیکیشن‌های یادآورکننده مبتنی بر موقعیت یا محل جغرافیایی به تازگی به شکل مستقل در حال توسعه هستند. اپلیکیشن Geobells که فعلا تنها برای پلتفرم اندروید در دسترس است می‌تواند بر اساس محلی که شما به آن وارد می‌شوید یا خارج می‌شوید، نکاتی که خواسته‌اید و یادداشت کرده‌اید را به شما یادآوری کند. با اینکه این اپلیکیشن یادآورکننده مبتنی بر موقعیت جغرافیایی شما است اما نمی‌توانید بر اساس یک آدرس واقعی یادآورکننده بسازید و تنها قادرید بر اساس نوع آن محل یادآور تنظیم کنید. برای مثال همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، Geobells بر پایه فروشگاه مواد غذایی (grocery Store) و سینما (movie theater) دو یادآور کننده ساخته است. در این برنامه حتی می‌توانید یک یادآوری صوتی بسازید یا اینکه نکته دلخواه خود را به صورت پاپ-آپ در آن محل خاص، بر روی نمایشگر موبایل مشاهده کنید و هیچ وقت کاری را فراموش نکنید. 

7Minute Workout 

7-min

این روز‌ها گجت‌های مختلف ما را به نشستن و ایستادن یکجا برای تمرکز بر آن‌ها مجبور می‌کنند. اما هیچگاه نباید از اهمیت ورزش و حداقل کمی تحرک و جا به جایی برای آسیب نرسیدن به بدن خود غافل شویم. اپلیکیشن 7Minute Workout بر روی صفحه نمایش دستگاه موبایل یا تبلت شما کاری که لازم است انجام دهید را نشان می‌دهد، بعد بر روی نشان‌گر زمان که در گوشه صفحه قرار دارد، تپ می‌کنید، زمان روی ۳۰ ثانیه تنظیم می‌شود و بعد دکمه Play را فشار می‌دهید تا تمرین شروع شود. پس از این ۳۰ ثانیه و انجام فعالیت اول، تمرین دوم بر روی صفحه نمایان می‌شود تا مدت کل فرآیند تمرین روزانه ۷ دقیقه‌ای را به پایان برسانید.قطعا برای سلامتی بیشتر ۷ دقیقه زمان زیادی نیست!

Selective Tweets

selective-tweets

اگر از توییتر استفاده می‌کنید، در تنظیمات این سرویس گزینه‌ای را خواهید یافت که با آن می‌توانید تنظیم کنید همه توییت‌های شما پس از ارسال در توییتر در فیس‌بوک نیز ارسال شوند. اما مشکل کوچکی که وجود دارد، این موضوع است که ما دوست نداریم همه‌ توییت‌ها در فیس‌بوک نیز منتشر شوند. همانطور که می‌دانید ماهیت این دو شبکه اجتماعی با یکدیگر متفاوت است و بسیاری توییت‌ها ممکن است در فضای فیس‌بوک جذابیتی نداشته باشند.

با ابزار مفید و کاربردی Selective Tweets می‌توانید اکانت توییتر و فیس‌بوک را به یکدیگر متصل کنید. بعد از آن هر زمانی که توییت خود را با تگ fb# ارسال کنید، این توییت در فیس‌بوک شما نیز منتشر خواهد شد. بدیهی است که اگر این تگ را قرار ندهید، توییت شما در فیس‌بوک منتشر نخواهد شد. این ابزار حتی با صفحه‌های فیس‌بوک نیز کار می‌کند.

Mobile Guardain

mobile-guardian

حفاظت از فرزندان در زمان صرف وقت با گجت‌های هوشمند تبدیل به امری مهم در دنیای امروز و مسئولیتی سنگین برای پدر و مادر‌ها شده است. خوشبختانه برنامه‌ای برای پلتفرم‌های مختلف مخصوصا سیستم‌عامل‌های موبایل ساخته شده که با آن‌ها می‌توانید وب‌سایت‌های نامناسب را بلاک کنید، فعالیت‌های انجام شده در زمان مرور در وب فرزند‌ان خود را زیر نظر بگیرید و حتی در صورت دلخواه می‌توانید دوربین دستگاه را غیر فعال کنید.

اپلیکیشن بسیار مفید Mobile Guardain تمامی این موارد را در اختیار شما می‌گذارد، اجازه باز کردن تب‌های حفاظت شده در مرورگر‌ها را نمی‌دهد و علاوه بر این‌ها زمانی که فرزند شما خواست برای مثال از وب‌سایت‌های نامناسب دیدن کند، به شما ایمیل هشدار ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه و GPS از محل دستگاه فرزند خود نیز مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات