اچ‌تی‌سی وان M9 یا هیما دهم اسفند ماه معرفی می‌شود

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از بسته شدن پرونده‌ی نمایشگاه CES 2015 لحظه‌شماری برای آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون شدت گرفته است. اچ‌تی‌سی که انتظار می‌رود نسل بعدی پرچمدار خود را در MWC 2015 معرفی کند، دعوت نامه‌های مربوط به برگزاری مراسم در دهم اسفند ماه را ارسال کرده است.
تبلیغات

با نزیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، گمانه‌زنی‌ها در مورد گوشی‌های‌هوشمند و محصولات معرفی شده در این نمایشگاه نیز قوت می‌گیرد. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند اچ‌تی‌سی نسل جدید پرچمدار خود را که با نام رمز هیما شناخته می‌شود، در جریان این نمایشگاه معرفی کند. حال آنکه این کمپانی دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس خبری خود را که در ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. اچ‌تی‌سی کنفرانس خود را یک روز زودتر از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار می‌کند. سال گذشته نیز این کمپانی تایوانی گوشی‌هوشمند خود، اچ‌تی‌سی وان ام ۸ را در ۲۵ مارس معرفی کرده و در فاصله‌ی اندکی پس از معرفی روانه‌ی بازار کرد.

همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، دعوت نامه اطلاعات خاص و روشنی را در مورد آنچه که در این کنفرانس معرفی خواهد شد، ارائه نمی‌دهد. اچ‌تی‌سی از عبارت Utopia in Progress‌ استفاده کرده که به معنای آرمان‌شهر در حال پیشرفت است. این عبارت به‌گونه‌ای نگاشته شده که دو حرف O روی هم قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا فناوری جدید دوربین را در نسل جدید پرچمدار خود معرفی کند. البته می‌توان این نماد را نشان از بکارگیری زوم اپتیکال در نسل  جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی تعبیر کرد. برای اطلاع از جزئیات محصول جدید اچ‌تی‌سی باید به انتظار انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر در این مورد بنشینیم.

HTCInt

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات