مقایسه ابعاد اَسند میت 7 هوآوی با گلکسی نوت 4 سامسونگ

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جدید شرکت هوآوی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را در نمایشگاه IFA برلین به خود جلب کرده است. اما بدون تردید Ascend Mate 7 که نگاهی نزدیک به آن را داشتیم، با داشتن صفحه نمایش 6 اینچی، گوشی هوشمند بزرگی محسوب می‌شود. در ادامه تصاویری از این گوشی را در کنار گلکسی نوت 4 می‌بینیم تا به درک بهتری از ابعاد آن برسیم.
تبلیغات

اگرچه هوآوی موفق شده است تا نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی را به 83 درصد برساند ولی با این حال 6 اینچ هنوز هم 6 اینچ است! اما برای این که متوجه شویم، اَسند میت 7 تا چه اندازه بزرگ یا کوچک است، این گوشی هوشمند را در کنار گلکسی نوت 4 قرار دادیم.

گلکسی نوت 4 نسبت به مدل پیشین خود افزایشی در اندازه نمایشگر نداشته و همچنان با نمایشگر 5.7 اینچی به بازار عرضه می‌شود. اما همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید تفاوت زیادی بین اندازه این دو گوشی نیست و شاید اگر اصطلاحی مانند گوشی 6 اینچی کامپکت داشتیم، اَسند میت 7 شایسته این لقب بود.

mate 7 note 4

اسند میت 7 با نمایشگر 6 اینچی و رزولوشن 1920 در 1080، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای شامل یک پردازشگر چهار هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز Cortex-A15 به همراه پردازشگر چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A7، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی به بازار عرضه می شود. این گوشی هوشمند به باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی مجهز است و طراحی آن ما را به یاد گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌اندازد.

mate 7 note 4 1

نظر شما در مورد اَسند میت 7 هوآوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات