نتایج بنچمارک گلکسی نوت اج منتشر شد

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه IFA 2014 برلین که با پوشش خبری آن در زومیت همراهتان بودیم، شاهد معرفی پرچمداران جدیدی از سوی سامسونگ بود. شاید یکی از به‌ یادماندنی‌ترین لحظات در کنفرانس سامسونگ، لحظه‌ای بود که دی‌جی‌لی، رئیس بازاریابی و فروش سامسونگ پس از معرفی گلکسی‌نوت ۴ آن را در جیب گذاشت و گلکسی نوت اج را خارج کرد. در ادامه با ما باشید تا نگاهی به نتایج بنچمارک این محصول داشته باشیم.
تبلیغات

هرچند این تلفن‌هوشمند به شکل جدیدی تولید شده و ساختاری متفاوت با سایر گوشی‌های‌هوشمند دارد، اما نمی‌توان جز در برخی مشخصات ظاهری تفاوتی را بین این محصول و گلکسی‌نوت ۴ قائل شد.

همانطور که گفتیم دوپرچمدار هم خانواده‌ی سامسونگ از نظر مشخصات فنی نقاط اشتراک فراوانی دارد، از این‌رو بهتر است ابتدا داشته‌های این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنیم. هر دو فبلت سامسونگ از تراشه‌ی واحدی استفاده می‌کنند که همان اسنپ‌دراگون ۸۰۵ چهارهسته‌ای کوالکام با فرکانس کاری ۲.۷ گیگاهرتزی است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند نیز آدرنو ۴۲۰ است که با توجه به استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، شاید کمی زیر فشار قرار گیرد. رزولوشن صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در گلکسی‌نوت ۴ برابر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ برای یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی است.

NoteEdgeBench

در بنچمارک Vellamo Metal گلکسی‌نوت اج در قعر رده‌بندی قرار گرفته و گلکسی‌نوت ۴ موفق شده تا برادر خود را در این بنچمارک شکست داده و در رده‌بندی انجام شده بالاتر از اج قرار گیرد. نتیجه‌ی حاصل برای بنچمارک GFXBench T-Rex HD-On-Screen نیز به‌همین ترتیب بوده و بازهم گلکسی‌نوت اج با کسب امتیاز ۱۲ در پایین‌ترین مکان جا خوش کرده، در حالی که گلکسی‌نوت ۴ با کسب امتیاز ۲۶.۵ به خوبی درخشیده است. GFXBench Manhattan On-Screen بار دیگر نشان از ضعف گلکسی‌نوت اج دارد، بطوریکه امتیاز آن ۵.۱ بوده و بازهم در رده‌های پایین جدول جاخوش کرده است.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا فرم‌فکتور آن برای شما جالب است؟ آیا کاربردی است یا استفاده از صفحه خمیده را کاملا غیرکاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات