مایکروسافت ویندوز 9 را در اختیار شرکای سخت‌افزاری خود گذارده است

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که مایکروسافت در نظر دارد تا پایان ماه جاری میلادی، یعنی دهه‌ی ابتدایی مهرماه سال جاری نسخه‌ی پریویو ویندوز ۹ را منتشر کند. اخبار و اطلاعات منتشر شده با گزارش ورج در مورد برنامه‌ریزی مایکروسافت برای برگزاری یک کنفرانس خبری در روز ۳۰ سپتامبر به‌منظور نگاهی ویندوز ۹ همخوانی دارد.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت گفتیم نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۹ بروزرسانی‌هایی را بصورت ماهیانه دریافت خواهد کرد و بصورت خودکار در سیستم کاربرانی که این نسخه را مورد استفاده قرار می‌دهندنصب خواهد شد. انتظار می‌رود ویندوز ۹ تغییرات گسترده‌ای نداشته و مایکروسافت اقداماتی را در جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران پی‌سی‌ها در این ویندوز عرضه کند که از جمله‌ی آن می‌توان حذف منوی چارم، بازگشت منوی استارت سنتی و همچنین امکان استفاده از چندین دسکتاپ بصورت همزمان اشاره کرد. ضمناً در کنار تغییرات ظاهری گمانه‌هایی نیز مبنی بر میزبانی از دستیار صوتی هوشمند ویندوزفون، یعنی کورتنا در ویندوز ۹ شنیده شده است.

به گزارش Neowin، شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت چند هفته پیش، اولین نسخه‌های سیستم‌عامل جدید مایکروسافت را که با نام Threshold شناخته شده، دریافت کرده‌اند. براساس شنیده‌ها مایکروسافت با در نظر گرفتن تدابیر شدید امنیتی این نسخه‌ها را در اختیار شرکا قرار داده و همچنین هیچ یک از ویژگی‌های اشاره شده نیز در این نسخه‌ها وجود ندارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات