امید بلک‌بری برای بازگشت به دوران اوج با Passport

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بلک‌بری که در سال‌های گذشته با بحران‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، برای رهایی از این مشکلات دل به تلفن‌هوشمند خود با نام پاسپورت که از ظاهر متفاوتی بهره می‌برد، دل بسته است.صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند به‌جای بهره‌گیری از ساختار مستطیل شکل، از یک صفحه‌ی نمایش مربعی بهره برده است.
تبلیغات

بلک‌بری پاسپورت از یک صفحه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی به‌همراه یک کیبرد QWERTY حساس به لمس بهره می‌برد. بلک‌بری امیدوار است تا با این طراحی نامتقارن یک تلفن‌هوشمند نوآور را با طراحی چشم‌نواز روانه‌ی بازار کند تا موفقیت‌های گذشته را کسب نماید.

Brain Colello، که یکی از تحلیل‌گران Morningstar است، در گفتگویی با رویترز اعلام کرده در مورد بلک‌بری چنین اظهار نظر کرده است:

بلک‌بری هنوز در حال مبارزه با مشکلات موجود است. این کمپانی نیاز دارد تا برای برگشت به مسیر خوشبختی، یک مدل تجاری مناسب را در پیش بگیرد.

 کمپانی بلک‌بری با انتشار پستی در وبلاگ خود هدف از ساختار مربعی شکل را این چنین تشریح کرده است:

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه‌چیز در آن به شکل مستطیلی ساخته شده و طراحی می‌شود، مطمئنا یک نگرش تکراری در زمینه‌ی طراحی منجر به ناکام ماندن خلاقیت و نوآوری می‌شود.

بلک‌بری استفاده از این طراحی را به نفع معماران، پزشک‌ها، سرمایه‌گذاران، نویسندگان و کارگزاران مسکن خوانده است که می‌توانند از این صفحه‌ی نمایش برای پیش‌بردن امورات خود بهره بگیرند.

BlackBerryInt 1

این تلفن‌هوشمند قیمتی برابر ۵۹۹ دلار داشته و دو هفته پس از مراسمی که امروز در شهرهای تورنتو، دوبی و لندن برای معرفی این تلفن‌هوشمند برگزار می‌شود، به بازار‌های جهانی راهی خواهد شد.

بلک‌بری عنوان کرده که کاربران برای استفاده از تمام مساحت صفحه‌‌ی نمایش در پاسپورت نیازی به تغییر حالت تلفن‌هوشمند از حالت عمودی به افقی و بالعکس ندارند، چراکه صفحه‌ی نمایش در همه‌ی حالت‌ها از صفحه‌ی نمایشی با طول و عرض یکسان بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات