تبلت نکسوس اچ‌تی‌سی احتمالا از کاور شبیه به سرفیس بهره خواهد برد

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
از چند ماه پیش شاهد شایعاتی در باره تبلت اچ‌تی‌سی هستیم. اما از چند هفته‌ی پیش اطلاعاتی درباره‌ی همکاری اچ‌تی‌سی و گوگل برای ساخت تبلت نکسوس بعدی منتشر شد. امروز نیز شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد، تبلت نکسوس اچ‌تی‌سی از یک کاور صفحه کلید مشابه سرفیس بهره خواهد برد.
تبلیغات

براساس گزارش اندروید-پلیس تبلت اچ‌تی‌سی اولین تبلت مجهز به اندروید L خواهد بود. این تبلت به یک کاور با طراحی متفاوت و مدرن مجهز می‌شود. این کاور طوری طراحی شده است که کاربر بتواند تبلت را در چند زاویه‌ی مختلف مورد استفاده قرار دهد، چیزی شبیه به کاور هوشمند آیپد اپل. قسمت جلوی این کاور نیز یک صفحه کلید کامل و مشابه سرفیس  دارد تا کاربر بتواند راحت‌تر تایپ کند و به امور جدی‌تر و در کلاس نوت‌بوک‌ها بپردازد.

گفته می‌شود که صفحه‌ کلید سرفیس بعدی از طریق اتصال بلوتوث ۴ به تبلت متصل می‌شود و یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در دل آن جای داده شده است تا حداقل انرژی مورد نیاز خود برای اتصال بلوتوث را تامین کند. یک درگاه میکرو USB نیز برای این صفحه کلید در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند از طریق آن، صفحه کلید را شارژ کند.

اندروید پلیس در گزارش خود نوشته است که صفحه کلید تبلت اچ‌تی‌سی اولین صفحه‌کلید پلتفرم اندروید است که گوگل آن را برای بهره‌وری بیشتر پیشنهاد خواهد داد.

حال باید منتظر ماند و دید تبلت بعدی اچ‌تی‌سی چه امکاناتی خواهد داشت و استقبال کاربران از آن چطور خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات