اپل خبر از رکورد جدیدی برای پیش‌خرید آیفون 6 و 6 پلاس داد

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز اعلام کرد که آغاز پیش‌خرید آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که از دیروز یعنی ۱۲ سپتامبر آغاز شده، شاهد رقم خوردن رکوردهای جدیدی بوده است که نشان از علاقه و اشتیاق کاربران برای خرید و کار با نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند اپل دارد که همراه با ویژگی‌های جدیدی چون صفحه‌ی نمایش بزرگ روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

اپل آیفون‌های خود را همراه با قابلیت‌ها و امکانات جدیدی همراه ساخته که از جمله‌ی آن باید به افزایش سایز صفحه‌ی نمایش در کنار اضافه شدن امکان خرید با آیفون از طریق Apple Pay اشاره کرد. سخن‌گوی اپل در گفتگو با ریکُد چنین اظهار نظر کرده است:

بازخورد کاربران در قبال پیش‌خرید آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در طول گذر یک شب از آغاز پیش‌فروش بسیار جالب توجه است.

شب گذشته گزارش‌های متعددی مبنی بر بروز مشکلات در پروسه‌ی پیش‌خرید آیفون ۶ از وب‌سایت اپل منتشر شده که می‌توان علت آن را ترافیک بالا برای خرید این گوشی عنوان کرد. AT&T‌ نیز با تصدیق این امر، درخواست برای پیش‌خرید آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را بسیار بالاتر از نسخه‌های پیشین چون آیفون ۵ و آیفون ۵S خوانده است.

با نگاهی به اخبار منتشر شده و شواهد این امر می‌توان روزهای خوشی را برای اپل پیش‌بینی کرد، هرچند هنوز برای اینکه آیفون ۶ را شکننده‌ی رکورد فروش پیشین اپل در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند بدانیم، کمی زود است. اپل معمولاً اولین دوشنبه‌ پس از آغاز پیش‌فروش تلفن‌های‌هوشمند جدید خود را به انتشار گزارشی مربوط به آمار پیش‌فروش ۲۴ ساعت اولیه‌ی خود اختصاص می‌دهد که آخرین نمونه انتشار گزارشی در مورد پیش‌فروش ۲ میلیون دستگاهی آیفون ۵ در طول ۲۴ ساعت اولیه است، از این‌رو در صورتی که آیفون ۶ و ۶ پلاس قادر به دستیابی به فروشی بیشتر باشد باید شاهد انتشار گزارشی از سوی اپل باشیم. هر دو نسخه‌ی از آیفون ۱۹ سپتامبر روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات