مایکروسافت تعدادی از ایکس‌باکس وان‌های پر سر و صدا را تعویض کرد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
‌‌در چند روز اخیر بازخوردها و گزارشاتی مبنی بر سروصدای بیش از حد کنسولِ بازی ایکس‌باکس وان در هنگام استفاده توسط کاربران منتشر شده که این اتفاق٬ واکنش مایکروسافت را برای حل مشکل به وسیله‌ی تعویض دستگاه‌ها دربر داشته است.
تبلیغات

یکی از مسئولان روابط عمومی مایکروسافت با انتشار اعلامیه‌ای٬ تصمیم این شرکت را برای حل مشکلات گزارش شده اعلام کرد:

ما تعداد کمی گزارش از کاربران ایکس ‌باکس وان دریافت کردیم که اعلام کردند به‌تازگی صدای خیلی بلندی از کنسول‌هایشان در هنگام استفاده بلند می‌شود. در پی این گزارش‌ها و متغایر بودن این مشکل با استانداردهای امنیتی و حفاظتی سیستم ما٬ اعلام می‌کنیم کسانی که دستگاه‌هایشان با یک چنین مشکلی مواجه است، سریعا با واحد پشتیبانی ایکس‌باکس تماس بگیرند و ما نیز مراتب پیگیری و سپس تعویض دستگاه‌ معیوب با نو را انجام خواهیم داد.

این بار اولی نیست که مایکروسافت بسیار سریع و حساب شده نسبت به مشکلات ایکس‌ باکس وان پاسخگو می‌شود و در مواردی حتی اقدام به تعویض کاملا رایگان دستگاه معیوب با یک دستگاه نو می‌کند. این کاملا نشان می‌دهد که مایکروسافت از تجربه‌ی بد پاسخگویی ضعیف مشکلات کنسولی نسل قبل یعنی ایکس ‌باکس ۳۶۰ که باعث شد تعداد زیادی از کنسول‌های به اصطلاح سه چراغه شده و از رده خارج شوند٬ عبرت گرفته و این‌بار با سرعت عمل بیشتری٬ سعی در جلب رضایت مشتریان و رفع مشکلات احتمالی خود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات