اینتل درصدد ساخت تبلتی مرجع، برای توسعه‌دهنگان و تولیدکنندگان ابزار‌های اندرویدی است

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اینتل اعلام کرده که در حال همکاری مشترکی با گوگل در پروژه‌ای تحت عنوان Intel Reference Design است که هدف از آن ساخت تبلتی مرجع برای تسهیل امر تولید تبلت‌ها برای تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان و ارائه‌ی هرچه سریع‌تر محصولات به بازار است.
تبلیغات

داگ‌فیشر از کمپانی اینتل در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

محصولی که ما درصدد ساخت آن هستیم، مجموعه‌ای از کامپوننت‌ها است که اینتل با استفاده از آن‌ها محیط عملیاتی مورد استفاده در تبلت را خواهد ساخت.

مشارکت در زمینه‌ی ساخت این تبلت و همچنین کامپوننت‌های تایید شده مورد استفاده در این محصول، نوید عبور موفقیت آمیز از استاندارهای سرویس مدیای گوگل را برای این تبلت مرجع می‌دهد که از این‌رو تولیدکنندگان نیز می‌توانند این ابزار را برای تسریع در امر تولید محصولات خود استفاده کنند.

اینتل متعهد شده است تا نرم‌افزار موجود روی این تبلت را نیز بروز کند. از این‌رو تبلت مرجع اینتل جزو معدود ابزار‌های اندرویدی خواهد بود که آخرین نسخه‌ از بروزرسانی‌های AOSP در فاصله‌ی دو هفته پس از انتشار برای آن عرضه خواهد شد. اینتل از این تبلت برای انتقال آخرین فناوری‌ها خود نیز استفاده خواهد کرد، به طوری که تبلت این کمپانی از فناوری RealSense Camera بهره می‌برند که کمپانی دل نیز در سری تبلت‌های Venue 8 7000 خود از آن استفاده خواهد کرد.

یقینا چنین محصولاتی می‌توان منجر به تقویت اندروید در مورد اجرای انواع سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها شود، چرا که کثرت کامپوننت‌های نرم‌افزاری و تنوع سخت‌افزار در اندروید منجر به ایجاد مشکلاتی برای سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها و محصولات تولیدی می‌شود که به واسطه ارائه چنین محصولی بروز این مشکل کاهش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات