گوشی میان‌رده مبتنی بر ویندوز فون Prestigio با قیمت 200 دلار به بازار عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد روز به روز به تعداد سازندگان گمنان دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون افزوده می‌شود و Prestigio نیز قصد ندارد از این قافله عقب بماند. گوشی هوشمند Prestigio Multiphone 8500 DUO Dual-SIM WP8.1 با آن نام طویل و درازش تصمیم دارد مشخصات فنی مناسب را در سطح قیمتی پایین به بازار عرضه کند.
تبلیغات

تقریبا اغلب افراد به پرداخت مبلغ زیاد برای مشخصات فنی نه چندان بالا که توسط نوکیا بعنوان دستگاه‌های میان رده عرضه می‌شود عادت کرده‌اند. اما نوکیا تنها نقش آفرین بازار ویندوز فون نیست. Prestigio Multiphone 8500 DUO Dual-SIM WP8.1 که به نظر می‌رسد تلاش کرده‌اند تمام مشخصات آن را در نامش جای دهند (البته به آن PSP8500DUO نیز اطلاق می‌شود) یک دستگاه 5 اینچی با رزولوشن صفحه‌نمایش 720p است که از پنل IPS استفاده کرده و محافظ گوریلا گلس نیز بر روی آن کشیده شده است. 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی نیز مشخصات فنی آن هستند. این دستگاه که دو سیم‌کارته خواهد بود از LTE پشتیبانی نمی‌کند و بدنه‌ی آن 8.5 میلی‌متر ضخامت داشته و با قیمت 200 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بجز پردازنده‌ی اسنپدراگون 200، این دستگاه همان مشخصات Nokia Lumia 630 را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌کند. در هر صورت تا زمانی که سازندگان بزرگ‌تری وارد این بازار نشوند نمی‌توان مرز میان ویندوز فون و نوکیا را محو شده نامید. تصور می‌کنید این دستگاه‌ها بتوانند در محدوده‌ی قیمتی مقرون به صرفه به رقابت با نوکیا بپردازند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات