آیفون ۶ و این‌بار تصاویر واضح‌تر از بیرون و درون [بروز شد: ویدیو]

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر واضح جدیدی از شاسی نسخه‌ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ فاش شده است که در آن پوشش پشتی دستگاه به خوبی قابل مشاهده است. تصاویری از برد اصلی این تلفن نیز به بیرون درز کرده که پشتیبانی از NFC و حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی را تایید می‌کند.
تبلیغات

 در قسمت پشتی دو نوار با رنگ متفاوت دیده می‌شود که احتمالا نشان‌دهنده‌ی این است که آیفون ۶ در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد و این نوارها براساس رنگ‌های متنوع تغییر خواهند کرد.

در تصویر دوم می‌توان طراحی جدید برای خروجی اسپیکر و لبه‌های منحنی شکل آیفون ۶ را مشاهده کرد که در کنار درگاه لایتنینگ و جک هدفون قرار گرفته است.

انتظار می‌رود اپل در کنفرانس ۱۸ شهریور ماه خود از آیفون ۶ حداقل در سایز ۴.۷ اینچ رونمایی کند. گفته می‌شود نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون کمی دیرتر و در رویدادی جداگانه رونمایی خواهد شد.

در گزارش دیگری، تصویر مربوط به برد اصلی آیفون ۶ فاش شده است. در این تصویر تراشه‌ی کنترلر NFC مشاهده شده است.

iphone 6 nfc board

پیش تر شایعه شده بود که آیفون بعدی با حداقل حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد، اما در تصویر جدید از برد آیفون ۶ می‌توان حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی را دید. ممکن است این برد یک نمونه‌ی آزمایشی باشد اما احتمال دارد که آیفون ۶ با حداقل حافظه‌ی ۱۶ گیگابایت عرضه شود.

iphone 6 nand flash

در این تصویر نیز پردازنده‌ی A8 اپل که احتمالا با ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR3 همراه خواهد بود قابل مشاهده است:

iphone 6 a8 ram

بروز رسانی:

یک ویدیو از آیفون ۴.۷ اینچی که تلفن در آن روشن نیز می‌شود، پخش شده است. در این ویدیو به خوب می‌توان ارتفاع بیشتر لنز دوربین از بدنه‌ی تلفن را مشاهده کرد:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات