تیزر هواوی برای IFA: آیا Ascend Mate 7 هفته آینده رونمایی خواهد شد؟ [بروز شد]

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
این طور که پیداست هواوی هم معرفی چند محصول را در IFA 2014 برنامه ریزی کرده است که یکی از برجسته‌ترین آنها  Ascend Mate 7 است. در انتهای این مطلب می‌توانید تیزر هواوی که عنوان آن هم تا حدی زیرکانه انتخاب شده را تماشا کنید، هواوی این تیزر را 7 Mates for 7 Dreamers نامیده است.
تبلیغات

هفته آینده هفته‌ی پر کاری برای زومیت خواهد بود؛ روزهای ۳ و ۴ سپتامبر در IFA به خبرنگاران اختصاص داده شده، طی این ۲ روز تیم زومیت با تمام انرژی به پوشش خبرهای این رویداد خواهد پرداخت.  تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نماینده خود را به این رویداد اعزام کنیم.

بر اساس آخرین گزارش‌ها از TENNA ( معادل FCC در چین) Ascend Mate 7 مجهز به صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌ دی است (برخی از شایعات اشاره به رزولوشن QHD داشتند).پردازنده ی به کار گرفته شده در آن Hisilicon Octa-core kirin 920 است که از ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی از نوع Cortex A15 و ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی Cortex A7 بهره می‌برد؛ از دیگر امکانات این اندرویدی چینی می‌توان به امکان ضبط ویدیو 4k و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد. بعد از عرضه Ascend Mate 2 که در CES سال گذشته معرفی شد هواوی نسل جدید این گوشی هوشمند را به خوبی بروز رسانی کرده است. درحالیکه Ascend Mate 2 اساسا یک تلفن میان رده با ابعادی نسبتا بزرگ بود، Ascend Mate 7 بیشتر شبیه به یک گوشی رده بالاست که به دلیل قیمت مناسب محصولات هواوی خیلی از مردم، از آن استقبال خواهند کرد.

huawei-ascend-mate7-tenaa-0

علاوه برAscend Mate 7 هواوی ماه گذشته به طور رسمی اعلان کرده که نسخه‌ای از Ascend P7 را که مجهز به محافظ صفحه سافایر است را رونمایی خواهد کرد. وب سایت اندروید هد لاین مدعی است که هواوی هفته گذشته نمونه‌ای از صفحه‌ی سافایر بکار رفته در Ascend P 7 را به همراه چاقویی تیز در اختیارشان گذاشته است و آن‌ها نیز آزمایش‌هایی برای آسیب زدن به نمایشگر با استفاده از اشیاء تیز انجام داده‌اند که نتیجه‌ی آن حیرت‌آور بوده است. حتی کوچکترین آسیبی به صفحه نمایش سافایر وارد نشده است. محافظ صفحه‌ی یاقوت کبود چیزی است که همه ما انتظارش را در گوشی‌های هوشمند آینده می‌کشیم.

نظر شما در رابطه با Ascend Mate 7 یا نسخه سافایر Ascend P7 چیست آیا شما هم باور دارید که واقعا یاقوت کبود با اختلاف از گوریلا گلس بهتر است؟ برای این پاسخ نیز می‌توانید مقاله تخصصی زومیت با عنوان «بررسی یاقوت کبود و گوریلا گلس 3، آیا هنوز هم به محافظ صفحه نمایش نیاز داریم؟» را مطالعه کنید.

بروزرسانی: تصاویر جدید از Mate 7 فاش شد:

huawei ascend mate 7 leak
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات