سیگیت از تولید درایو‌های 8 ترابایتی خود برای شماری از مشتریان خبر داد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر شایعاتی در مورد اینکه کمپانی سیگیت در پی تولید درایو‌های ۸ ترابایتی برای شماری از مشتریان خود است، مطرح شده بود. بطوریکه بدون شک شماری از این درایو‌ها نیز به‌عنوان نمونه‌های تحت آزمایش پیش از آنکه برای تعداد کثیری تولید شوند، در اختیار برخی از مشتریان قرار گرفته بودند. حال به‌نظر می‌رسد کمپانی سیگیت درصدد تولید انبوه این درایو است.
تبلیغات

براساس اعلام سیگیت، این کمپانی درصدد تولید انبوه درایو‌های ۸ ترابایتی برای شماری از مشتریان خود است. براساس اطلاعات موجود این درایو ۸ ترابایتی اولین درایو با این ظرفیت است که وارد بازار خواهد شد. اسکات‌هورن، قائم‌مقام کمپانی سیگیت اعلام کرده که این درایو برای مدت کوتاهی برای برخی از مشتریان در دسترس بوده و از سه‌ماهه‌ی بعد برای شمار بسیاری از مشتریان ارائه خواهد شد.

این درایو USB از فرم‌فکتور استاندارد ۳.۵ اینچ بهره می‌برد که قابلیت ارتباط با آن از طریق اینترفیس ساتا با نرخ انتقال ۶ گیگابیت بر ثانیه برای استفاده در سرویس‌های ابری و راهکارهای تجاری تدارک دیده شده است. هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات این درایو در دست نیست و نمی‌توان در مورد قیمت و گارانتی آن اظهار نظر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات