ال‌جی مانیتور ۳۴ اینچ QHD و منحنی شکل خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگرهای منحنی شکل راه خود را به دنیای مانیتورها نیز باز کردند. امروز ال‌جی از اولین مانیتور ۳۴ اینچ صفحه عریض خود با نسبت ۲۱:۹ پرده برداشت. این مانیتور که از نوع IPS LCD است قرار است در نمایشگاه IFA 2014 به نمایش عموم درآید.
تبلیغات

ال‌جی قصد دارد در IFA امسال، مانیتور ۳۴ اینچ خود را با رزولوشن QHD یا ۳٫۴۴۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل به نمایش درآورد. این مانیتور ال‌جی منحنی شکل که از نوع LED LCD است تا صفحه عریض آن به خوبی در اختیار مخاطب قرار گیرد.

مانیتور جدید ال‌جی که با نام مدل 34UC97 روانه بازار خواهد شد با کامپیوترهای مک و ویندوز سازگار است و از درگاه تاندربولت ۲ پشتیبانی می‌کند. ال‌جی یک اسپیکر ۷ واتی نیز در دل این مانیتور جای داده تا کاربر برای پخش صدا نیازی به اسپیکر نداشته باشد.

جالب است بدانید که ال‌جی در IFA امسال علاوه بر معرفی این مانیتور ۳۴ اینچ دو مانیتور ۳۱ اینچ دیگر را نیز با رزولوشن 4K رونمایی خواهد کرد. مانیتورهای جدید ال‌جی از رفش‌ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند تا تصاویر در آن‌ها به نرمی قابل مشاهده باشند.

ال‌جی هنوز زمان عرضه و قیمت مانیتور جدید را اعلام نکرده، اما حداقل می‌توانیم با شروع نمایشگاه IFA، از جزییات مربوط به این محصول آگاه شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات