زوم‌اَپ: با Cool Tiles ظاهر ویندوزفون خود را خانه‌تکانی کنید

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویندوزفون یکی از سه پلتفرم اصلی تلفن‌های‌هوشمند است که با روز به روز به طرفداران و کاربران آن افزوده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این سیستم‌عامل که می‌توان آن را عمده‌ترین وجه تمایزش با اندروید و iOS‌ خواند، رابط کاربری و مخصوصاً کاشی‌های ویندوزفون است. اگر شما نیز یک گوشی ویندوزفونی دارید و می‌خواهید تغییراتی بیش از آنکه خود سیستم‌عامل در اختیارتان گذارده انجام دهید، Cool Tiles را امتحان کنید.
تبلیغات

همانطور که گفتیم با استفاده از Cool Tiles می‌توان تغییراتی فراتر از تعویض پس‌زمینه‌ی مورد استفاده در کاشی‌ها یا تنظیماتی برای خود کاشی‌ها انجام داد، بطوریکه این اپلیکیشن امکان انجام یک خانه تکانی اساسی را در سیستم‌عامل ویندوزفون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان ظاهر ویندوزفون را شبیه به سایر سیستم‌عامل‌های موجود یعنی اندروید و iOS‌ کرد.

CoolTilesInt

هر چند شاید در اولین استفاده از این اپلیکیشن، کمی گمراه شوید، اما با بکارگیری آن و اعمال تغییرات، با منوها و کارکرد Cool Tiles آشنا خواهید شد. با پین کردن کاشی Super 8 بین کاشی‌های ویندوزفون خود و لمس آن می‌توانید وارد دنیای جدیدی از ویندوزفون شوید که به‌جای کاشی‌ها در آن شاهد حضور کلید‌ها و همچنین آیکون‌ها خواهید بود. با استفاده از این رابط‌کاربری می‌توان میان با کشیدن هر صفحه به صفحه‌ی بعدی رفت و اپلیکیشن‌ها را در قالب صفحات مشاهده کرد.

با استفاده از لینک زیر می‌توانید اپلیکیشن Cool Tiles را از فروشگاه ویندوزفون بصورت رایگان دانلود کنید. در صورت نصب و استفاده از این اپلیکیشن تجربیات کاربری خود را با دوستان خود در زومیت به اشتراک گذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات