ThinkPower مدعی ساخت سریع ترین بسته‌ی کمک باتری دنیاست

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سریع‌ترین باتری کمکی دنیا عنوانی است که ThinkPower در کمپین اینترنتی Kickstarter مدعی آن شده است. این بسته‌ی نیرو می‌تواند ظرفیت 10,000 میلی آمپر ساعت خود را تنها در عرض 90 دقیقه پر کند تا بتوان از آن پس در اختیار ابزارهای هوشمند گرسنه‌ی شما باشد. اما حقه‌ای که به کار رفته چیست؟ در حقیقت این باتری غول آسا از شارژر لپ تاپ برای شارژ شدن خود بهره می‌برد در نتیجه می‌تواند در مدت زمان کوتاه یک مسابقه‌ی فوتبال معمولی 0 تا 100 خود را بپیماید.
تبلیغات

البته نیازی نیست در مورد تامین شارژر لازم برای این بسته‌ی باتری نگران باشید برای شارژ کردن این باتری می‌توانید تقریبا از هر شارژر لپ تاپی با مشخصات 18-20V و 45W+ استفاده کنید که بسیار کاربردی است. البته این ابزار به طور خاص برای کار کردن با شارژر‌های لنوو طراحی شده است اما تیم طراح در حال کار کردن بر روی این محصول است تا آن را با سایر آداپتورهای موجود در بازار و مربوط به سایر شرکت‌ها سازگار کند.

ThinkPower-battery-pack-2

ThinkPower به دو خروجی USB مجهز است که یکی با قدرت 1 آمپر می‌تواند گوشی هوشمند شما را شارژدهی کند در حالی که دیگری با خروجی 2.1 آمپری قادر است به بیشتر تبلت‌ها متصل شود. این واحد انرژی برای کار کردن تا بیش از 500 چرخه‌ی شارژ ساخته شده است و صفحه نمایش کوچک روی آن میزان توان باقی مانده در باتری‌ها را به شما اعلام می‌کند.

اگر می‌خواهید در کمپین Kickstarter این ابزار شرکت کنید یا بیشتر در خصوص آن بدانید بهتر است مطلع باشید که تا آخر این ماه بیشتر وقت ندارید. اگر می‌خواهید یکی از این باتری‌های غول آسا را داشته باشید می‌توانید آن را با قیمت 40 دلار به همراه کابل USB آن دریافت کنید. به نظر شما سرعت شارژ شدن این باتری خارجی کافی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات