تماشا کنید: آگهی ویدئویی جدید ال‌جی تجربه‌ای ماورای کهکشان را وعده می‌دهد!

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و ال‌جی نقاط اشتراک فراوانی دارند. علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند، این دو کمپانی در زمینه‌ی طیف وسیعی از محصولات از اجاق‌های مایکرویو تا انواع تلویزیون‌ها نیز رقیب همدیگر هستند. ال‌جی در سال‌های اخیر با تولید پرچمداران متفاوتی، برای سامسونگ شاخ و شانه کشیده است که در آخرین نسل، یعنی جی 3 با آگهی ویدئویی با مضمون تجربه‌ای فراتر از کهکشان، سامسونگ را هدف قرار داده است.
تبلیغات

در سال‌های گذشته صحبت‌های بسیاری در مورد کپی‌برداری ال‌جی از سامسونگ در مورد تولید تلفن‌های‌هوشمند مطرح بوده که شامل سخت افزار، طراحی، قابلیت‌ها و نرم‌افزار است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که ال‌جی اخیراً درصدد در پیش گرفتن سیاست‌های متفاوتی است تا راه خود را از سامسونگ جدا کند. هرچند رابط‌کاربری اپتیموس این کمپانی همچون سامسونگ امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تشابه‌هایی را نیز دارد، اما در آخرین نسخه، شاهد تغییرات فراوانی هستیم که نشان از جدا شدن مسیر پیشرفت این کمپانی از سامسونگ دارد. ال‌جی با سری جی خود هر سال شاهد پیشرفت‌هایی است، بطوریکه جی۲ جزو بهترین‌های سال 2013 بود و جی۳ نیز با قابلیت‌هایی روانه‌ی بازار شده که هیچ‌یک از پرچمداران آن را در چنته ندارند.

همانطور که گفتیم این دو کمپانی کره‌ای، رقابت شدیدی را با یکدیگر دارند. کمپانی ال‌جی اخیراً آگهی ویدئویی به طول ۱۵ ثانیه در صفحه‌ی یوتیوب خود منتشر کرده که به روشنی سامسونگ را هدف قرار داده است. این ویدئو عنوانی جالب توجهی دارد. There's Life beyond the galaxy به روشنی تلفن‌های‌هوشمند سری گلکسی را هدف گرفته و سعی دارد تا قابلیت‌های جی۳ ال‌جی را بالاتر از تلفن‌های‌هوشمند این سری و مخصوصاً گلکسی اس 5 نمایش دهد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات