آیا ال‌جی G3 ضد آب است؟

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی جی ۳ در برابر نفوذ مایعات به داخل گوشی مقاوم است اما آیا می‌توان از گوشی زیر آب استفاده کرد؟
تبلیغات

گوشی هوشمند ال‌ جی G3 یک گوشی با سورپرایز‌های فراوان است. اگرچه روی کاعذ این تلفن هوشمند قابلیت‌های فنی بالایی دارد ولی هیچگاه حداقل بطور رسمی اشاره‌ای به ضد آب و گردوغبار بودن این گوشی هوشمند نشده است. اما شاید وقت آن رسیده که به ال‌جی G3 از بعد دیگری نگاه کنیم.

 به تازگی ویدیویی در این زمینه منتشر شده است که نشان می دهد، ال‌جی G3 در حالات مختلفی از جمله قرار دادن گوشی زیر آب برای مدت دو ساعت مورد آزمایش قرار می گیرد و البته همچنان به کار خود ادامه می‌دهد!

قبل از آنکه با هم به تماشای این ویدیو بنشینیم، شاید توجه به این نکته ضروری باشد که در این ویدیو به این که آیا درگاه‌های این گوشی و همچنین اسپیکر آن پس از این آزمایشات سالم باقی ماندند یا خیر، اشاره نمی‌شود. همچنین به وضوح در این ویدیو مشخص است که مقداری آب وارد قاب پشتی گوشی می‌شود که نشان دهنده این امر است که ال جی G3 بطور کامل پوشش داده نشده و مانع نفوذ آب نمی‌شود. اما در هر صورت این ویدیو خیال شما را از بابت خیس شدن احتمالی ال‌جی G3 راحت می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید، در صورتی که بطور تصادفی گوشی شما خیس شود، نگرانی در مورد از کار افتادن صفحه‌نمایش آن وجود نخواهد داشت.

شما در مورد ضدآب بودن ال‌جی G3 چه فکر می‌کنید؟ آیا این ویدیو صرفا یک حقه تبلیغاتی است یا ال‌جی بار دیگر هنر مهندسی خود را به رخ رقبا می‌کشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات