اچ‌تی‌سی نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی One M8 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی پس از عرضه‌ی پرچمدار خود در سال جاری، حال به سراغ معرفی نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی این تلفن‌هوشمند رفته است. این کمپانی امروز در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری در آلمان، نسخه‌ی دو سم‌کارته‌ی اچ‌تی‌سی وان ام8  را معرفی کرد.
تبلیغات

براساس اعلام این کمپانی تایوانی، وان ام 8 دو سیم‌کارته از هفته‌ی آتی در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس در دسترس خریداران خواهد بود. قیمت تعیین شده برای نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی پرچمدار اچ‌تی‌سی 799 یورو در نظر گرفته شده است. با توجه به قیمت 570 یورویی اچ‌تی‌سی وان ام 8 در بازار‌های اروپایی، نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی این محصول کمی گران‌قیمت به‌نظر می‌رسد.

در مقایسه با وان ام۸، نسخه‌ی دو سیم‌کارته در کنار امکان استفاده از دوسیم‌کارت، ویژگی جدید دیگری نداشته و تمامی امکانات و قابلیت‌های نسخه‌ی اصلی را یدک می‌کشد. وان ام 8 دو سیم‌کارته به یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,080 به‌همراه تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 کوالکام مجهز شده است. این تلفن‌هوشمند به‌همراه اندروید کیت‌کت و رابط‌کاربری Sense 6.0 عرضه خواهد شد. ضمناً دوربین اولترا پیکسل مورد استفاده در نسخه‌ی اصلی نیز در نمونه‌ی دو سیم‌کارته قابل استفاده است.

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی وان ام8 تنها به رنگ خاکستری عرضه خواهد شد. اچ‌تی‌سی سخنی از عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در سایر بازار‌ها به میان نیاورد، اما احتمالاً شاهد عرضه‌ی آن در بازار روسیه نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات