گوشی جدید ویندوز فونی اچ‌تی‌سی One (M8) for Windows نامیده خواهد شد؟

سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8.1 اچ‌تی‌سی که با نام W8 نیز شایع شده، ممکن است در نهایت با یک نام عجیب رونمایی و عرضه شود. بر اساس گزارش وب‌سایت انگجت، این دستگاه بصورت آزمایشی (HTC One (M8 برای Windows نامیده شده و تا پایان سپتامبر توسط اپراتور ورایزون معرفی خواهد شد.
تبلیغات

 بنا بر این گزارش، درست همانند آنچه در نسخه‌ی اندرویدی HTC One M8 شاهدش بوده‌ایم، انتظار می‌رود دستگاه جدید مبتنی بر ویندوز فون این مدل نیز از اسپیکرهای BoomSound و دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره ببرد. انگجت می‌افزاید که One M8 for Windows از قابلیت (Voice-over-LTE (VoLTE نیز برخوردار خواهد بود.

مایکروسافت برنامه دارد پشتیبانی از VoLTE را با ارائه‌ی آپدیت بعدی ویندوز فون به سیستم‌عامل خود اضافه نماید که این دو رویداد می‌تواند به معنی ارائه‌ی بروزرسانی مذکور توسط مایکروسافت تا پیش از پایان سپتامبر باشد که دستگاه جدید اچ‌تی‌سی در آن معرفی خواهد شد.

متاسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این دستگاه شایعه شده، از نظر ظاهر، طراحی و ساخت مشابه نمونه‌ی اندرویدی خواهد بود یا خیر. همچنین ممکن است نام نهایی این گوشی هوشمند، HTC One (M8) for Windows نباشد و پیش از معرفی نام رسمی و متفاوتی برای آن انتخاب گردد. در هر حال این اولین باری نیست که اچ‌تی‌سی نام عجیبی بر روی دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل مایکروسافتی خود می‌گذارد. دو دستگاه مبتنی بر ویندوز فون دیگر این کمپانی که سال 2012 معرفی شدند نیز بصورت رسمی با نام‌های HTC Windows Phone 8X و HTC Windows Phone 8S راهی بازار شدند که البته در نهایت کاربران ترجیح دادند این دو را HTC 8X و HTC 8S بنامند.

به نظر می‌رسد اکنون که فروش دستگاه اندرویدی HTC One M8 در حال کاهش است، اچ‌تی‌سی تلاش دارد پلتفرم دیگری را نیز بصورت جدی مورد آزمایش قرار داده و نتیجه‌ی آن بر آمارهای فروش خود را مورد تحلیل قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات