شیائومی موفق به فروش ۲۶.۱ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در نیمه ی ابتدایی سال ۲۰۱۴ شده است

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی یکی از برند‌های محبوب تلفن‌های‌هوشمند در کشور چین است. پس از ثبت رکورد فروش 10,000 دستگاه Redmi Note‌ تنها در یک ثانیه، حال این کمپانی خبر از فروش 26.1 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در نیمه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی داده است.
تبلیغات

شیائومی در سال جاری میلادی محصولات خود را علاوه بر بازار‌های پیشین در سایر کشورها از جمله مالزی، فیلیپین و هندوستان نیز روانه‌ی بازار کرده است که ماحصل آن فروش 26.1 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در نیمه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی است. علاوه بر افزایش 271 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، شیائومی با به‌دست آوردن این میزان فروش، کل آمار مربوط به سال گذشته‌ی میلادی را نیز پشت سر نهاده است.

شیائومی سال 2013 میلادی موفق به فروش 18.7 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند شده بود که در مقایسه با سال 2012 نشان از افزایشی 160 درصدی داشت. این کمپانی در ابتدا هدف خود را فروش 15 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در سال تعیین کرده بود.

شیائومی اعلام کرده است که در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی درآمدی 5.3 میلیارد دلاری داشته است که در مقایسه با سال گذشته نشان از افزایشی 149 درصدی دارد. با توجه به اینکه شیائومی اولین محصول خود را در سال 2011 میلادی به بازار عرضه کرده، می‌توان این آمار را درخشان خواند.

شیائومی در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی 11 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به بازار عرضه کرده است. براساس گفته‌های مدیرعامل این کمپانی، شیائومی برای فروش 40 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند در سال 2014 برنامه‌ریزی کرده است، هرچند این کمپانی امیدوار است به آمار فروش 60 میلیون دستگاه نیز دست یابد. این کمپانی برای سال 2015 نیز فروش 100 میلیون تلفن‌هوشمند را در نظر گرفته است.

شیائومی اولین قدم در عبور از مرزهای چین را با فروش محصولات خود در سنگاپور آغاز کرد. این کمپانی سپس به سایر کشورهای جنوب شرق آسیا راه یافته و اخیراً نیز وارد کشور هندوستان شده است. سودای حضور در بازار‌های جهانی را باید به‌واسطه‌ی حضور قائم‌مقام پیشین گوگل، هیوگو بارا بدانیم که هم‌اکنون سمت قائم‌مقامی بخش بین‌الملل شیائومی را در اختیار دارد. شیائومی پس از حضور در بازار آسیا،  برنامه‌هایی را برای حضور در آمریکای لاتین در سر می‌پروراند.

شیائومی با فروش محصولاتی که علی‌رغم بهره‌گیری از مشخصات فنی بالا، قیمت خوبی داشتند، اسم و رسمی را برای خود رقم زده است. تلفن‌های‌هوشمند تولیدی شیائومی در مقایسه با سایر تولیدکنندگان از قیمت بسیار معقو‌ل‌تری برخوردارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات