ورود جدی شرکت‌ها به عرصه‌ لامپ‌های LED

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ابزارهایی که مصداق کامل اینترنت اشیاء به شمار می‌آید لامپ‌های روشنایی هستند که شرکت‌هایی زیادی همچون Philips Insteon ،LIFX Labs و Lumen در حال کار بر روی امکانات آن هستند. حال شرکت GE در حال ورود به این بازار با ارائه‌ی Link است. این ابزار یک لامپ LED است که البته از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
تبلیغات

همانطور که انتظار می‌رفت این لامپ می‌تواند به وسیله‌ی یک اپ امکان کنترل روشنایی و حالت خود را به کاربران خود عرضه کند تا کاربران بسته به محیطی که از آن استفاده می‌کنند نور مورد نظر خود را تنظیم کنند. اپ این لامپ که Wink نام دارد پیش از این نیز عرضه شده بود چراکه کنترل سایر ابزارهای متصل به شبکه‌ی شرکت GE، همچون دستگاه تهویه‌ی مطبوع نیز به وسیله‌ی آن صورت می‌پذیرد.

لامپ Link در سه مدل مختلف 60، 65 و 90 وات عرضه خواهد شد که به ترتیب قیمت 14.97، 19.97 و 24.97 دلار خواهند داشت.

همچنین برای استفاده از ویژگی‌هایی خاص این لامپ به هاب مخصوص آن نیاز است که قیمت آن 29.97 دلار است. یک کیت آماده مشتمل بر دو لامپ 60 وات و یک هاب نیز به قیمت 49.97 دلار قابل تهیه است. این لامپ‌ها درست مثل سایر لامپ‌های LED طول عمری بالا به همراه مصرف انرژی بسیار پایین تری را تضمین می‌کنند که این موضوع در دراز مدت به نفع مشتری تمام خواهد شد. شرکت GE هم اکنون در حال دریافت سفارش‌های پیش خرید است.

به نظر شما لامپ‌های LED چه زمانی به طور کامل جایگزین لامپ‌های معمولی خواهند شد؟ آیا شما تا به حال از این لامپ‌ها استفاده کرده اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات