یک تلفن ناشناخته امتیاز ۴۳٫۰۰۰ را در بنچمارک AnTuTu به ثبت رساند

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
یک تلفن ناشناخته که به سیستم-روی-یک-چیپ ساخت مدیاتک مجهز شده است، توانسته به امتیاز بسیار خوب‌ِ ۴۳٫۰۰۰ در آزمایش بنچمارک AnTuTu دست یابد. تا به حال رکورد این بنچمارک مربوط به ابزارهای مجهز به Snapdragon 801 بود که به ۴۰٫۰۰۰ رسیده بود.
تبلیغات

تلفن مرموزی که اخیرا توسط نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu مورد ارزیابی قرار گرفته از پردازنده MediaTek MT-6595 بهره می‌برد. این پردازنده دارای ۸ هسته‌ی ۱.۷ گیگاهرتز است و از شبکه 4G LTE و پخش ویدیو 4K2K پشتیبانی می‌کند. این پردازنده شامل ۴ هسته مبتنی بر معماری Cortex A17 و ۴ هسته مبتنی بر Cortex A7 است که براساس معماری پایه big.LITTLE در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

AnTuTu

از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۳ یاد کرد. برخی بر این باورند که این تلفن همان Meizu MX4 است که قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی شود. تلفن دیگری که احتمال دارد از چنین مشخصات فنی بهره ببرد، Xiaomi Mi3S است، اما پیش از این گفته می‌شد که این تلفن به پردازنده‌ی Snapdragon 801 مجهز خواهد شد با این حال احتمال دارد که شیائومی بخواهد در محصول نهایی خود از پردازنده MT-6595 بهره ببرد.

انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات دقیق‌تری از این تلفن منتشر شود. اما تا اینجای کار این تلفن ناشناخته هر چه که باشد و محصول هر برندی باشد، توانسته رکورد جالب توجه‌ای را در بنچمارک AnTuTu کسب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات