Bang&Olufsen هدفون‌های جدید ساخت خود را با همکاری دی‌جی خالد معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد Bang & Olufsen نیز در پی استفاده از نقش افراد مشهور در تولید محصولات با کیفیت خود است. این شرکت به تازگی هدفون‌هایی با همکاری دی‌جی خالد معرفی نموده است.
تبلیغات

بیتس دکتر Dre و گروهی از هنرمندان به علاوه‌ی ورزشکاران مشهوری را در اختیار دارد که از محصولاتش استفاده می‌کنند. Soul و SMS Audio هم هر کدام مشتریان دائمی و سرشناسی دارند. حالا به نظر می‌رسد تولید کننده لوکس لوازم صوتی یعنی Bang & Olufsen هم قصد دارد تا از نقش هنرمندان در محصولات خود بهره ببرد.

به تازگی دی‌جی خالد تهیه کننده و رَپِر معروف در صفحه اینستگرام خود از تلاش‌های خود و شرکت B&O برای ساخت یک هدفون جدید پرده برداشت. او در این مورد نوشته است:

امروز مفتخرم که اعلام کنم در ساخت بهترین هدفون دنیا با Bang & Olufsen همکاری داشته‌ام. کیفیت صدای این هدفون‌ بهترین در دنیا است.

از نظر طراحی، هدفون‌های جدید ساخت B&O بسیار لوکس محسوب شده و البته قیمت بالایی هم دارند. این هدفون‌ها که در سه رنگ مختلف ارائه می‌شوند دارای قیمتی معادل 399 دلار هستند. عده‌ای معتقدند بازار هدفون‌هایی که مورد تایید اهالی هنر و موسیقی هستند بیش از حد اشباع شده است و به نظر آنها این کالاها هم ارزش لوکس خود را به تدریج از دست می‌دهند.

هدفون‌های BeoPlay H6s به زودی برای خرید عموم عرضه خواهند شد ولی آیا شما حاضرید 399 دلار برای خرید آنها بپردازید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات