با سرویس جدید Google Now از نزدیک شدن به مقصد مطلع شوید

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
در ساعات پایانی هر روز، پس از فراغت از کار و در مسیر بازگشت به منزل، وسایل نقلیه‌ی عمومی همیشه میزبان صحنه‌هایی چون به خواب رفتن افراد و گذر از ایستگاه مورد نظر برای پیاده شدن هستند. اگر شما نیز چنین تجربیاتی دارید، با ما همراه باشید تا با سرویس جدید Google Now هیچ‌گاه با به‌خواب رفتن ایستگاه خود را از دست ندهید.
تبلیغات

این روزها و در واپسین ساعات اداری، هنگام بازگشت به خانه در اتوبوس‌ها، سرویس‌ها و مترو شاهد به‌‌خواب رفتن افرادی هستیم که پس از یک روز کاری، صندلی‌های خشک و پلاستیکی وسایل نقلیه‌ی عمومی محلی آرام برای به‌خواب رفتن این افراد می‌شود. اما این خواب سنگین تبعاتی را نیز به‌همراه دارد که از جمله‌‌ی آن می‌توان به عبور از ایستگاه مورد نظر اشاره کرد. حال گوگل سرویسی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان قبل از رسیدن به ایستگاه، بیدار شد.

GoogleNow

در صورتی که از گوگل Now استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که این سرویس هم‌اکنون قادر است تا در زمان استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های مشخصی را ذخیره کند که می‌توان به منزل و کار اشاره کرد. این سرویس هشدار با اطلاع از زمان و مکان خروج شما، تنها یا با لمس فعال می‌شود که با یافتن موقعیت شما، در فاصله‌ی تقریبی رسیدن به مقصد، هشداری را برای آگاه ساختن شما به‌صدا در می‌آورد.

این سرویس با هشدار مربوط به بیدار ساعت اندروید متفاوت بوده و تنها می‌توان با یک بار لمس کردن آن را فعال و غیرفعال کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات