قابلیت ایجاد کاشی‌ با چند نرم‌افزار درون آن به ویندوزفون 8.1 افزوده می‌شود

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت که تاکنون نرم‌افزارها را به صورت جدا از هم در رابط کاربری مترو نمایش می‌داد، قصد دارد تا تغییراتی در رابط کاربری خود دهد و مانند iOS و اندروید قابلیت نمایش چندین نرم‌افزار در یک پوشه را فراهم کند.
تبلیغات

بنا بر اطلاعات بدست‌ آمده، در بروزرسانی بعدی ویندوزفون 8.1 این قابلیت افزوده خواهد شد بطوریکه کاربر می‌تواند چندین نرم‌افزار را در یک کاشی جای دهد. به نظر می‌رسد ایجاد یک پوشه با چندین نرم‌افزار داخل آن به سادگی اجرای همین کار در iOS و اندروید باشد و تنها با کشیدن یک کاشی روی کاشی دیگر پوشه‌ای ایجاد می‌شود که می‌توان برای آن نام انتخاب کرد و نرم‌افزارها را در آن جای داد.

احتمالا این قابلیت که مطابق انتظارها در بروزرسانی بعدی ویندوزفون 8.1 اضافه خواهد شد، چیزی شبیه به قابلیت ایجاد پوشه‌هایی است که قبلا در بروزرسانی لومیا بلک دیده بودیم.

ویندوزفون 8.1 که در 21 فروردین ‌ماه برای توسعه‌دهندگان معرفی شد، احتمالا در پایان تابستان امسال بطور رسمی عرضه ‌می‌گردد. اما از آنجایی که مایکروسافت بروزرسانی‌هایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، احتمالا قابلیت ایجاد پوشه‌ای با چندین نرم‌افزار را پیش از عرضه رسمی ویندوزفون 8.1 و از طریق بروزرسانی‌ها شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات