اچ‌تی‌سی وان E8 معرفی شد؛ تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، دوربین 13 مگاپیکسلی و بدنه‌ی پلی‌کربنات [بروزرسانی]

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
امروز کمپانی اچ‌تی‌سی  تلفن‌هوشمند اچ‌تی‌سی وان E8 را معرفی کرد که نسخه‌ی ارزان‌قیمت پرچمدار این کمپانی تایوانی، اچ‌تی‌سی وان ام ۸ است که تقریباً عمده مشخصات این پرچمدار را به عاریه گرفته، با این تفاوت که اچ‌تی‌سی در در این تلفن‌هوشمند از بدنه‌ی پلی‌کربنات به‌جای فلز استفاده کرده است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند در حال حاضر فقط برای فروش در بازار چین در نظر گرفته شده است. اچ‌تی‌سی وان E8 که با نام اچ‌تی‌سی وان Ace نیز شناخته می‌شود، تقریباً ابعادی برابر پرچمدار اچ‌تی‌سی دارد، اما وزن این تلفن‌هوشمند به موجب استفاده از پلاستیک به‌جای فلز در حدود ۱۵ گرم کاهش داشته و وزن کلی تلفن‌هوشمند به 145 گرم رسیده است. وان E8 از یک صفحه‌ی نمایش پنج اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی این تلفن‌هوشمند نیز اشاره کرد که می‌توان در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. دوربین در نظر گرفته شده برای این نمونه با  نسخه‌ی فلزی تفاوت دارد. اچ‌تی‌سی یک سنسور 13 مگاپیکسلی  BSI و گشودگی f/2.2 با قابلیت ضبط ویدئوها با رزولوشن 1080p رادر این محصول تعبیه کرده است. دوربین جلویی نیز نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری مورد استفاده دارای ظرفیتی 2,600 میلی‌آمپر ساعتی است که به‌دلیل بدنه‌ی یکپارچه‌ی مورد استفاده نمی‌توان آن را تعویض کرد.

از نظر قابلیت‌های ارتباطی نیز وان E8 از شبکه‌های 2G، 2.5G، 3G و 4G پشتیبانی می‌نماید. ضمناً دو اسلات میکروسیم برای قرار گرفتن سیم‌کارت در این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته شده است.

اچ‌تی‌سی E8 به‌همراه اندروید کیت‌کت 4.4 و رابط‌کاربری Sense 6 ارایه می شود. ضمناً این تلفن‌هوشمند نیز از وجود بلندگوهای بوم‌ساند در جلو  بهره می‌برد.

این تلفن‌هوشمند در چهاررنگ سفید، قرمز براق، آبی و خاکستری با حلقه‌ی فلزی طلایی یا نقره‌ای حول دوربین پشتی قابل سفارش است.

بروزرسانی:

براساس اطلاعات ارائه شده، اچ‌تی‌سی وان E8 با قیمتی برابر 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد که ۴۰ درصد از ارزان‌تر از اچ‌تی‌سی وان  M8 و گلکسی S5، پرچمداران کنونی بازار اندرویدی‌ها است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات