یوتیوب پخش ویدیوهای 60 فریم در ثانیه را پشتیبانی می‌کند

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی یوتیوب قابلیت پخش ویدیو با 60 فریم در ثانیه را هم در اختیار کاربران قرار داده است. بنابراین اگر دغدغه تماشای ویدیو  با فریم‌ریت بالا را داشتید، حالا می‌توانید ویدیوهایی با فریم‌ریت بالا را در یوتیوب آپلود یا تماشا کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر جزء کسانی هستید که بطور مرتب ویدیو و به خصوص ویدیوی بازی در یوتیوب آپلود می‌کنید، حتماً متوجه شده‌اید که نرخ فریم‌ها در 30 فریم در ثانیه محدود شده است. این امر به این مفهوم است که صرف‌نظر از این که ویدیوی آپلود شده توسط شما دارای چه فریم‌ریتی است، حداکثر با 30 فریم در ثانیه پخش خواهد شد.

این روال به تازگی تغییر کرده است. یوتیوب به تازگی گزینه‌ای را معرفی کرده است که طبق آن ویدیوهایی با حداکثر 60 فریم در ثانیه قابل پخش خواهد بود. بنابراین اگر شما ویدیویی با نرخ 48 یا 60 فریم در ثانیه داشته باشید، از این پس این ویدیوها را با همین میزان فریم‌ریت تماشا خواهید نمود.

نکته ظریف قابل ذکر در این رابطه، این است که فریم‌ریت‌های بالا در رزولوشن‌های اچ‌دی (720p و بالاتر) در دسترس هستند و هنوز روی موبایل‌ها در دسترس نیستند. در ادامه لینک سه ویدیو با فریم‌ریت بالا را برای شما قرار داده‌ایم. ابتدا رزولوشن ویدیو را روی اچ‌دی قرار دهید و سپس صفحه را به صورت فول‌اسکرین درآورید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

ویدیوی گیم‌پلی تایتان فال با 60 فریم در ثانیه: http://zurl.ir/667785

ودیوی گیم‌پلی بتل فیلد: هارد لاین با 60 فریم در ثانیه: http://zurl.ir/557376

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات