تماشا کنید: تریلر جدید Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال و رخداد مهم E3 برشمرد. عنوانی که میلیون‌ها طرفدار Metal Gear Solid در انتظار اطلاعات بیشتری از آن هستند. حال به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما، خالق محبوب این سری و کارگردان نسخه پنجم، به اشتباه تریلر این بازی را زودتر از رونمایی در E3 در اینترنت منتشر کرده است. با ما برای تماشای این تریلر و اطلاعات بیشتر از بازی همراه شوید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد، هیدئو کوجیما به صورت سهوی و کمی زودتر از زمان مقرر، ویدیوی مربوط به Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را در شبکه شخصی یوتیوب‌اش منتشر کرده است، چرا که دقایقی بعد این ویدئو از روی این شبکه برداشته شد. ولی خوشبختانه هنوز می‌توان کیفیت‌های مختلف این ویدئو را در سراسر وب مشاهده نمود.

این تریلر مملو از تانک‌ها و سلاح‌های مخصوص سری Metal Gear Solid است. در این تریلر پنج دقیقه و نیم‌ همچنین شخصیت محبوب این سری، سالید اسنیک محبوب با چشم‌بند معروف مشکی‌اش در صحرایی بی‌آب و علف و در حال مقابله با خیل عظیمی از دشمنان دیده می‌شود و ما را در بی‌خبری از جریانات تازه Big Boss رها می‌سازد. اگر مشتاق دیدن این اتفاقات هستید، می‌توانید این ویدیوی مهیج را در ادامه تماشا کنید:

لینک دانلود ویدئو

هنوز اطلاعات بیشتری از جدیدترین دستاورد هیدئو کوجیما وجود ندارد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر و معرفی رسمی این عنوان، این مطلب را بروز رسانی خواهیم نمود.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات