آیا این تصویر متعلق به گلکسی مگا ۷ اینچی سامسونگ است؟

یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی فاش شده که احتمال می‌رود مربوط به فبلت ۷ اینچی سامسونگ از سری گلکسی مگا باشد. آیا یک تلفن هفت اینچی می‌تواند فروش بسیار خوبی برای سامسونگ به همراه داشته باشد؟ ایسوس با فون‌پد نشان داد که این امکان وجود دارد!
تبلیغات

سامسونگ را به جرات می‌توان پادشاه فبلت‌ها نامید. اما حال به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای پا را فراتر گذاشته و می‌خواهد یک تلفن را در ابعاد یک تبلت ارائه نماید. این استراتژی در مورد فون‌پد ایسوس خیلی خوب جواب داد و حالا سامسونگ نیز می‌خواهد کاری مشابه را انجام دهد. جدیدا تصویری فاش شده که احتمالا مربوط به گلکسی مگا ۷ اینچی سامسونگ است.

این تصویر، فبلت (یا بهتر بگوییم، تبلت) ۷ اینچی سامسونگ را با لوگوی اوپراتور چاینا موبایل نمایش می‌دهد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر ارائه یک گلکسی مگای ۷ اینچی از سوی سامسونگ مطرح شده بود، اما حالا در صورتی که این تصویر صحت و سندیت داشته باشد، به نظر می‌رسد که این فبلت بزرگ به زودی روانه بازار خواهد شد. چرا به سندیت این تصویر شک داریم؟! در زیر لوگوی چاینا موبایل، واژه Imak Case قابل مشاهده است. این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسد، چرا که تا کنون سابقه نداشته که یک کاور یا کیس با لوگوی یک اوپراتور تولید گردد. همین موضوع باعث شده که تقلبی بودن این تصویر را محتمل بدانیم.

به زودی حقایق روشن خواهند شد، چرا که بر اساس شایعات، این تلفن ۷ اینچی احتمالا ۲۲ خردادماه، به همراه تبلت گلکسی تب اس سامسونگ معرفی رسمی خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات