اپل یکی از متخصصان پروژه دوربین PureView نوکیا را به استخدام خود درآورد

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
حال که نوکیا از چرخه دنیای گوشی‌های هوشمند کنار رفته، بدون شک بسیاری از نیروهای کلیدی آن در حال بررسی فرصت‌های جدید شغلی هستند. از طرفی غول‌های فناوری فرصت را مناسب دیده‌اند تا نیروهای نخبه‌ی نوکیا را جذب کنند.
تبلیغات

در این بین به نظر می‌رسد Ari Partinen یکی از مهندسین ارشد پروژه لومیا که در نوکیا به «متخصص دوربین خودمان» مشهور بود، تصمیم خود در مورد محل کار بعدی را گرفته و این تصمیم کار در مایکروسافت نیست. او در توییت خود اشاره کرده است که به دنبال شروع فصل جدیدی از زندگی‌اش در کوپرتینو است و رییس آینده او تیم کوک خواهد بود.

اگرچه عملکرد دوربین گوشی آی‌فون 5S مطلوب بوده است، اما این تصمیم مدیران اپل نشان می‌دهد آنها رویاهای بلندپروازانه‌تری نیز برای نسل آینده گوشی‌های خود در زمینه دوربین دارند. Partinen یکی از اعضای تیم پروژه PureView است که در تولید دوربین 41 مگاپیکسلی لومیا 1020 که بدون شک جزو بهترین دوربین‌های دنیای گوشی‌های هوشمند است، مشارکت داشته است. او در توییت خود گفته:

امروز آخرین روز کاری من برای لومیای شگفت‌انگیز است. از خرداد ماه فصل جدیدی از زندگی خود را در کوپرتینوی کالیفرنیا آغاز خواهم کرد. از تمامی نظرات و بازخوردهای شما تشکر می‌کنم.

نظر شما در مورد این انتقال چیست؟ آیا اپل هم به دنبال دوربین‌هایی به سبک دوربین سری لومیا است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات