باز هم آیفون 6 این بار با تصاویر واضح‌تر و جزییات بیشتر

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هرچه به زمان معرفی آیفون بعدی که انتظار می‌رود در تابستان انجام شود، نزدیک‌تر می‌شویم، جزییات بیشتری در باره این تلفن هوشمند فاش می‌گردد. اخیرا نیز ماکت‌های مختلفی براساس شواهد و اطلاعات بدست آمده درباره آیفون 6 ساخته شده‌اند که در تازه‌ترین آن‌ها می‌توان کمی انحنا در لبه‌های صفحه نمایش این تلفن مشاهده کرد.
تبلیغات

دور تا دور دکمه فیزیکی Home در آیفون بعدی نیز یک حلقه رنگی قرار داده شده است که احتمالا همچون آیفون 5s براساس رنگ بدنه دستگاه تغییر خواهد کرد. این حلقه رنگی این موضوع را نیز نشان می‌دهد که آیفون بعدی در چند رنگ مختلف راهی بازار خواهد شد.

در ماکت آیفون ۶ درگاه لا یتنینگ در لبه پایین و دریچه میکروفون در کنار دریچه مربوط به جک هدفون جای داده شده است. در این طرح به دلیل بزرگ‌ شدن ابعاد تلفن به ۴.۷ اینچ، دکمه پاور از لبه بالا در آیفون‌های قبلی به لبه سمت راست منتقل شده و در کنار دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا و درگاه مربوط به سیم‌کارت قرار گرفته است.

iphone6-820x420

نکته عجیب در این ماکت مربوط به فلاش LED است که در پشت دستگاه و در کنار لنز دوربین جای داده شده. در نسخه قبلی آیفون از یک فلاش دوگانه LED استفاده شده بود، اما در این ماکت از فلاش تکی استفاده شده است که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 تا آیفون 5s حداکثر سایز صفحه نمایشی که در آیفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، ۴ اینچ بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد که اپل نیز به دلیل استقبال کاربران از ابزارهای اندرویدی با صفحه نمایش ۵ اینچ یا بزرگ‌تر، مجبور شده است تا آیفون ۶ را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ یا به اعتقاد برخی ۵.۵ اینچ طراحی کند. نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات