نمونه‌ی مفهومی نکسوس 6 با صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی، از زبان طراحی اچ‌تی‌سی بهره می‌برد

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل آتی نکسوس 6 آن را متعلق به ال‌جی عنوان کرده‌اند. بطوریکه حتی با انتشار تصاویری از جی۳ ال‌جی، کارشناسان نکسوس ۶ را نزدیک به آن معرفی کرده‌اند. با توجه به ساخت دو نسل پیشین این تلفن‌هوشمند توسط ال‌جی، این پیش‌بینی چندان بی‌جا نیست. اما انتشار تصاویری از یک نمونه‌ی مفهومی نکسوس 6 این تلفن‌هوشمند را متعلق به اچ‌تی‌سی عنوان کرده است.
تبلیغات

این نمونه‌ی مفهومی که توسط یک کانال یوتیوب متعلق به فردی با نام Marques Brownlee منتشر شده است که نام و نشانی از طراح آن در دست نیست. نمونه‌ی مورد نظر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است و از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی سوپر ال‌سی‌دی ۴ با رزولوشن 1,920 در 1,080، بلندگوهای بو‌م‌ساند، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و آخرین نسل از تراشه‌‌ی کوالکام که اسنپ‌دراگون 810 است، بهره می‌برد. نکسوس 6 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فلاش دو گانه در عقب و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای انجام مکالمات ویدئویی در جلو بهره می‌برد.

لینک دانلود ویدئو

یقیناً صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی برای بسیاری از علاقه‌مندان به برند نکسوس یک تلفن‌هوشمند با سایز بزرگ محسوب می‌شود، چرا که به چنین ابعادی عادت ندارند. برای مقایسه‌ی سایز این تلفن‌هوشمند، طراحان ان را در کنار نکسوس ۵ قرار داده‌اند که صفحه‌ی نمایش آن 4.95 اینچ است.

براساس گفته‌های پیچای، نکسوس ۶ در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات