تصویری از اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ در حال تست منتشر شد [بروز شد]

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی سیاست خاصی برای حفاظت از فاش شدن و به سرقت رفتن اطلاعات محصولات خود پیش از معرفی و عرضه‌ی رسمی ندارد، چراکه همچون روند گذشته این بار شاهد انتشار تصاویری از تلفن‌هوشمند منتسب به اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ هستیم. امروز نیز تصویری منتشر شده است که بنابر ادعای منبع، متعلق به اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط منبع منتشر شده، تصویر این تلفن‌هوشمند در دست یکی از تست‌کنندگان بی‌احتیاط شکار شده است که از این تلفن‌هوشمند در زمان استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می‌کرده است. همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، اچ‌تی‌سی در برادر کوچکتر پرچمدار خود از ترکیب فلز در کنار رنگ‌های شاد بهره برده است که نمونه‌ی موجود در تصویر حاوی رگه‌هایی از رنگ زرد است که پلاستیک مورد استفاده را جلا داده و آنتن را زیر پوشش خود حفظ کرده است.

هنوز نمی‌توان در مورد قطعیت استفاده از این طراحی در نمونه‌های عرضه شده نیز سخن گفت، چراکه امکان دارد این الگو تنها در نمونه‌ی آزمایشی مورد استفاده قرار بگیرد، چراکه استفاده از بدنه‌ی یکدست آلومینیومی در وان ام ۸ تحسین منتقدان را برانگیخته است. همچنین شایعاتی نیز حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی در وان مینی ۲ از کلید‌های نرم‌افزاری بهره خواهد برد.

HTCOneMini2Int

انتظار می‌رود وان مینی ۲ به‌همراه اندروید کیت‌کت و رابط‌کاربری Sense 6 به بازار عرضه شود. در مورد مشخصات سخت‌افزاری احتمالا این محصول از ویژگی‌هایی چون صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1,280 در 720، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 و دوربین 13 مگاپیکسلی با یک فلش ال‌ای‌دی بهره خواهد برد.

بروزرسانی:

پس از انتشار تصاویری از اچ‌تی‌سی وان مینی ۲، فاش کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ نیز تصویری از این تلفن‌هوشمند منتشر ساخت که نشان از تایید جزئیات فاش شده‌ی پیشین در مورد عدم استفاده از دوربین دوم در پشت دستگاه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات