صفحه کلید LG G3، رشد می‌کند، یاد می‌گیرد و خود را بهینه می‌کند

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر زومیت را دنبال کرده باشید از چند روز قبل با پرچمدار امسال ال‌جی آشنا شده‌اید؛ تلفنی که امروز رسماً رونمایی شد و ما نیز در مقالات مختلف به معرفی و مقایسه امکانات آن پرداختیم. یکی از قابلیت‌های جدید جی ۳ که کمتر در مورد آن شنیدیم، صفحه‌کلید خاص آن است که براساس نحوه تایپ‌کردن کاربر، تغییر می‌کند.
تبلیغات

یکی از قابلیت‌های تازه تلفن جی ۳، صفحه‌کلید هوشمند آن است که ال‌جی نام Smart Keyboard را برای آن انتخاب نموده است.

کلیدهای این صفحه‌کلید برخلاف صفحه‌کلیدهای لمسی رایج، براساس نحوه تایپ‌کردن کاربر، تغییر سایز می‌دهند. اما این به چه معنا است؟ مثلا اگر حرف «ش» راچندین بار به اشتباه به جای «س» تایپ کنید آن‌وقت جی ۳ بصورت خودکار فضای بیشتری را به کلید «س» اختصاص می‌دهد و در واقع سایز این کلید بزرگ‌تر از «ش» خواهد شد. قابلیت مشابه صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی، در بلک‌بری ۱۰ نیز وجود دارد.

صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی امکان تعییر سایز کلیدها براساس میل کاربر را نیز ارائه می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید کلیدهایی مورد نظر خود را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد استاندارد کنید تا به بهترین تجربه تایپ‌کردن دست یابید. مثلاً اگر انگشت‌های بزرگی دارید، می‌توانید فاصله بین کلیدها را کمتر و ابعاد آن‌ها را بیشتر کنید تا به راحتی قادر به استفاده از صفحه‌کلید لمسی جی ۳ شوید.

باید این قابلیت را از نزدیک امتحان کرد تا میزان تأثیر مثبت آن بر سرعت و دقت تایپ‌کردن را متوجه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات