ایسوس کرو‌م‌بوک‌های جدید C200 و C300 خود را روانه‌ی بازار می‌کند

دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی ایسوس از ابتدای سال جاری میلادی به جمع تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل کرو‌م‌ پیوسته است. این کمپانی تایوانی ابتدا Chromebox را با قیمت 179 دلار در بهمن ماه سال گذشته معرفی کرد. حال پس از مدت‌ها انتظار ایسوس شماری از کروم‌بوک‌های خود را برای پیش‌خرید در دسترس علاقمندان قرار داده که انتظار می‌رود از ماه آتی میلادی به دست خریداران برسد.
تبلیغات

همانطور که اشاره کردیم کمپانی ایسوس از ابتدای سال جاری به جمع تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل کروم پیوسته و اولین محصول آن کروم‌باکس 179 دلاری این کمپانی بوده است. حال ایسوس نمونه‌های جدیدتری از این محصولات را با نام‌های C200 و C300 روانه‌ی بازار خواهد کرد. هر دو محصول هفته‌جاری برای پیش‌خرید در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت. قیمت تعیین شده برای C200 برابر 249 دلار در نظر گرفته شده است.

نمونه‌های جدید کروم‌بوک‌های اینتل با استفاده از پردازنده‌های بی‌تریل ام اینتل روانه‌ی بازار خواهند شد. هرچند این دو لپ‌تاپ در میان سایر کروم‌بوک‌ها موجود در بازار قدرت پردازشی کمتری خواهند داشت، اما در مقابل با استفاده از این پردازنده‌ها می‌توان یک تا دو ساعت بیشتر از این کروم‌بوک‌ها استفاده کرد.

تراشه‌های بی‌تریل ام کمپانی اینتل SoCها این کمپانی برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند، تبلت‌ها، ابزار‌های هیبریدی و نِت‌بوک‌ها است. اینتل این تراشه‌ها را مبتنی بر لیتوگرافی 22 نانومتری توسعه داده است و محصولات مبتنی بر این تراشه از تعطیلات سال نوی میلادی به بازار عرضه شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات