تبلت 100 دلاری HP 7 Plus با بهره‌گیری از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای به بازار عرضه خواهد شد

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری از کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید تبلت‌ها برای سال 2014 میلادی برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده‌اند. برای مثال می‌توان با سامسونگ سخن به میان آورد که تبلت‌های مختلفی را برای عرضه به بازار در نظر گرفته است. بازار تبلت‌ها با مشخصات فنی بالا در حال اشباع شدن است؛ اما محصول درخشانی در بازار تبلت‌های ارزان قیمت وجود ندارد. ولی اچ‌پی اخیراً تبلت خود را با نام HP 7 Plus برای بازار آمریکا با قیمت 99.99 دلار عرضه کرده است.
تبلیغات

اچ‌پی در HP 7 Plus از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز استفاده کرده است که زیر صفحه‌ی نمایش 7 اینچ با رزولوشن 1,024 در 600 نهان شده است. این پردازنده با یک حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی که قابلیت افزایش از طریق میکرو SD را نیز دارد، همراه شده است. ضمناً باید به دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی، دوربین 0.3 مگاپیکسلی برای مکالمات ویدئویی، باتری 2,800 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 4.2.2 آبنبات‌پاستیلی اشاره کرد. در صورتی که این محصول را از وب‌سایت اچ‌پی خریداری کنید، می‌توانید از ظرفیت 25 گیگابایتی باکس به‌همراه نرم‌افزار آفیس KingSoft بهره ببرید.

هرچند نمی‌توان از منظر کارایی و قدرت انتظار چندانی از این تبلت ۱۰۰ دلاری داشت؛ اما برای جایگزینی آن با برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت، یکی از بهترین گزینه‌ها است. در صورتی که به دنبال صفحه‌ی نمایش آیپدایر، قدرت بی‌بدیل سرفیس‌پرو ۳ یا وزن کم تبلت اکسپریا Z2 نیستید، می‌توانید اچ‌پی را امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات