زوم‌اپ: Zedge؛ دنیایی از رینگ‌تون و تصویر پس زمینه

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Zedge نام اپلیکیشن محبوبی است که به کاربر کمک می‌کند زنگ موبایل، تصویر پس زمینه و آواهای مربوط به هشدارهای گوشی و تبلت را به سرعت پیدا و دانلود کند. علت محبوبیت Zedge نیز کاملاً ساده است؛ ارائه‌ی هزاران محتوای باکیفیت به همراه رابط‌کاربری بی‌آلایش و ساده، باعث شده تا امروزه میلیون‌ها نفر از این اپلیکیشن استفاده کنند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم شما را با این اپلیکیشن بیشتر آشنا کنیم.
تبلیغات

با استفاده از بخش‌های مختلف و طبقه‌بندی‌های متفاوت به همراه قابلیت مرتب‌کردن فایل‌های صوتی و تصویری، می‌توانید پایگاه‌های داده‌ی عظیم Zedge را جستجو کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن زنگ موبایل، تصویر پس‌زمینه یا صداهای مربوط به هشدار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمایید. پس از آن‌که گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کردید، می‌توانید به سرعت آن را دانلود کرده یا از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید موارد مورد علاقه‌ی خود را به لیست Favorites اضافه کنید. کاربرانی که یک حساب کاربری در Zedge داشته باشند می‌توانند تمامی موارد مورد علاقه‌ی خود را در تمامی دستگاه‌های هوشمند و همچنین از طریق مرورگر در کامپیوتر مشاهده و دریافت نمایند؛ هر چند که این قابلیت چندان کاربردی نیست.

با تمام این تفاسیر، می‌توان Zedge را اپلیکیشنی قدرتمند و کارا دانست. در پشت صحنه‌ی این اپلیکیشن، پایگاه‌های داده‌ی عظیمی وجود دارند که مملو از تصاویر و رینگتون‌های با کیفیت هستند و نکته‌ی مهم در مورد آن‌ها این است که اطلاعات این پایگاه‌های داده دائما در حال بروز شدن هستند.

Zedge برای سیستم‌های عامل اندروید، ویندوزفون و iOS عرضه شده است. برای دانلود نسخه‌ی مناسب با دستگاه خود می‌توانید از یکی از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات