تصاویر رندر شده هواوی Ascend P7 نمایان شدند

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
از صبح امروز شاهد افشای تصاویر و اطلاعات پیرامون پرچمداران مطرح همچون آیفون ۶، ال‌جی جی ۳ بودیم و حالا نوبت به پرچمدار ۲۰۱۴ هواوی رسیده است. دقیقا یک هفته بعد، هواوی قصد دارد از تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش پرده بردارد: Ascend P7. طی چند ماه گذشته شایعات فراوانی در رابطه با این تلفن به گوش رسید. اخیرا هم تصاویری از آن در اینترنت درز کرده بود، تا پیش از این اکثر این تصاویر تار و محو بودند و شکل ظاهری این تلفن به خوبی مشخص نبود،  اما تصاویر رندر شده این تلفن که امروز فاش شده است بیانگر شکوه و زیبایی پرچمدار جدید هواوی است.
تبلیغات

این تصاویر از حساب معروف تویتر @evleaks بدست آمده، شخصی که سابقه با شکوهی در زمینه افشاگری‌های زود هنگام گجت‌های مختلف دارد. بر پایه تصاویر بدست آمده می‌توان قضاوت کرد که هواوی سعی کرده تا جای ممکن پرچمدار جدیدش را باریک کند، طبق شایعات موجود ضخامت این تلفن تنها ۷ میلی متر است و وزن آن نیز در حد چشمگیری کاهش یافته است.

ascend-p7-renders-1-640x525

طبق شایعات انتظار می‌رود مشخصات سخت افزاری Ascend P7 از این قرار باشد: نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی، پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی HiSilicon Kirin 910T، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی به‌همراه فلاش LED. انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسی جلو شود، که در این صورت Ascend P7 تبدیل یک دستگاه قدرتمند برای گرفتن عکس‌های پرتره می‌شود.

هیچ صحبتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این تلفن نشده است و هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن در ایالات متحده عرضه خواهد شد یا خیر، به احتمال زیاد هواوی ۱۷ اردیبهشت به تمامی سوالات پیرامون پرچم‌دار خود پاسخ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات