نبرد اسمارت‌فون‌ها را ادامه نخواهیم داد

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که نبرد اسمارت‌فون‌ها را آغاز کردیم، هدف‌مان ایجاد رقابت‌های غیر جدی و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تلفن‌های مطرح بازار بود. در این مسابقات به شکل غیر جدی و با قرعه‌کشی، تلفن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دادیم تا در فضای غیر معمول، تلفن‌ها چه بزرگ، چه کوچک، چه قوی، چه ضعیف روبروی یکدیگر قرار گیرند. اما ظاهراً برخی از کاربران هدف این مسابقه را آنچنان که صحیح بود در نظر نگرفتند و نسبت به سایت خودشان کمی کم لطفی داشتند.
تبلیغات

از آنجایی که  برگزاری مسابقات نبرد اسمارت‌فون‌ها  به دلایلی از هدف خود دور شد، ترجیح می‌دهیم تا مسابقات را ادامه ندهیم؛ چرا که جدی‌نبودن این نبردها برای تعدادی از کاربران باورپذیر نگردید. در نبرد بین آیفون 5s و لومیا ۱۵۲۰، تعدادی از طرفداران لومیا که از نتیجه فعلی مسابقه ناراضی بودند، نارضایتی خود را به اشکال غیر‌معقول ابراز کردند. اما این عزیزان فراموش کردند که هیچ‌کدام از این محصولات آنقدر ارزش ندارند که بخواهیم اینگونه به دیگری بی‌احترامی یا کم‌احترامی کنیم یا اینکه دیگری را متهم کنیم.

با عنایت به موارد ذکر شده و علی‌رغم میل باطنی تیم زومیت و با احترام به همه شما همراهان همیشگی سایت که تا این مرحله از نظرسنجی ها همراه بودید، تصمیم گرفتیم تا نبرد اسمارت‌فون‌ها را بطور کامل متوقف کنیم.

اما با توجه به تکرار پرسش‌های مطرح شده در باره این مسابقات، لازم می‌دانیم تا به برخی از پرسش‌های متداول در این باره پاسخ بگوییم:

  • ۱. نبرد اسمارت‌فون‌ها از ابتدا یک مسابقه غیر جدی و به نوعی تفریحی بوده است.
  • ۲. نظرسنجی مسابقات توسط سرویس کاملاً مستقل PollDaddy میزبانی شده بود که یکی از معتبرترین‌ها در دنیا است. اما با این حال از آنجایی که بطوری کلی، نظرسنجی‌ها براساس آدرس آی‌پی، مرورگر، کامپیوتر و در نهایت ایمیل یا حساب‌کاربری کنترل می‌شوند، هرچند رأی‌دادن بیش از یک بار دشوار است، اما می‌توان در نظرسنجی با صرف زمان زیاد و پروسه‌های طولانی، چند بار شرکت کرد. با این حال طی نمودن این پروسه نه منطقی است و نه اخلاقی.
  • ۳. زمان تمام نظرسنجی‌ها، از نبرد اول تا نبرد آخر یک هفته بوده است و این زمان از همان لحظه ساخت نظرسنجی تعیین می‌گردید و غیر‌قابل تغییر بوده است.

به امید روزی که با دقت بیشتری دیگران را قضاوت کنیم.

موفق باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات