مدت‌زمان پشتیبانی رسمی از کروم‌بوک‌ها به پنج سال افزایش یافت

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
برای بسیاری از ما، یکی از فاکتورهای اساسی در فرآیند تصمیم‌گیری برای انتخاب محصول مورد نیازمان، مدت‌زمانی است که شرکت سازنده نسبت به پشتیبانی از آن محصول متعهد می‌شود. مدت زمان پشتیبانی کوتاه، ارزش کلی دستگاه را به شدت تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. تاکنون گوگل خود را متعهد به پشتیبانی ۴ ساله از دستگاه‌های مبتنی بر Chrome OS می‌دانست؛ اما این مدت زمان بزودی دستخوش تغییر خواهد شد.
تبلیغات

 خبر افزایش مدت‌زمان پشتیبانی گوگل از محصولات کروم اولین بار توسط یکی از کاربران گوگل پلاس به نام برندون تیلر منتشر شد که اسکرین‌شاتی از بخش شرایط حداقلی Extended End of Life بروزرسانی شده‌ی گوگل را پست کرده بود که حاوی اطلاعاتی در خصوص مدت زمان پشتیبانی دستگاه است. بر اساس گفته‌ی خود گوگل، این شرکت در مرحله‌ی بروزرسانی خط مشی‌ پایان عمر تمامی دستگاه‌های مبتنی بر Chrome OS خود است. حال تفاوتی ندارد این دستگاه‌ها پیش‌تر تولید شده باشند، مربوط به حال حاضر باشند یا در آینده تولید و عرضه شوند.

این الحاقیه، مدت‌ زمان پشتیبانی دستگاه‌های Chrome OS را از حداقل ۴ سال به حداقل ۵ سال از تاریخ عرضه‌ی آن‌ها گسترش می‌دهد. برای نمونه دستگاهی که در خرداد امسال معرفی و راهی بازار شود حداقل تا خرداد ماه پنج سال دیگر تمامی بروزرسانی‌ها و سایر اقسام پشتیبانی را بصورت رسمی دریافت خواهد کرد. توسعه‌ی مدت‌زمان پشتیبانی رسمی، می‌تواند موجب جلب توجه کسب و کارها و علی‌الخصوص مدرسه‌ها به منظور به کارگیری سیستم‌ها و لپ‌تاپ‌های Chrome OS شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات