تماشا کنید: کمپین تبلیغات فوتبالی Galaxy 11 سامسونگ، بار دیگر آغاز به کار کرد

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
در آخرین ویدئوی ارائه شده توسط سامسونگ، تیم Galaxy 11 بار دیگر تمرینات خود را برای نبرد حماسی پیش رو، آغاز کرده‌اند!
تبلیغات

در ماه نوامبر سال گذشته، سامسونگ یک کمپین تبلیغاتی جدید راه‌ندازی کرد که Galaxy 11 خطاب می‌شد و مربوط به داستان ۱۱ ستاره‌ی فوتبال بود که گرد هم آمده و تلاش داشتند مهاجمان بیگانه را با استفاده از نیروی فوتبال بیرون برانند و در این راه، مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را به کار می‌بستند. اکنون در آخرین ویدئوی ارائه شده توسط سامسونگ، تیم Galaxy 11 بار دیگر تمرینات خود را برای نبرد حماسی پیش رو، آغاز کرده‌اند!

همانگونه که هنگام برگزاری این کمپین نیز به آن اشاره کرده بودیم، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی پر هزینه از سوی سامسونگ مسأله‌ی تازه‌ای نیست. با این حال، با توجه به موفقیت این کمپانی در دنیای اندروید، به نظر می‌رسد این نوع از تبلیغات برای سامسونگ جوابگو بوده‌اند. تیم گلکسی ۱۱ این بار برای فائق‌آمدن بر موانع، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ و ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس را به کار می‌بندد.

مشخصاً فوتبال، تم غالب این ویدیوی تبلیغاتی است. تیم گلکسی ۱۱ از بازیکنان مطرح شامل لیونل مسی (آرژانتین)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، وین رونی (انگلستان)، لاندن داناوان (ایالات متحده)، ماریو گوتزه (آلمان)، ایکر کاسیاس (اسپانیا)، اسکار دوس سانتوس (برزیل)، استفان الشعراوی (ایتالیا)، وو لی (چین)، ویکتور موسس (نیجریه)، رادمل فالکائو (کلمبیا) و لی چانگ یانگ (کره جنوبی) تشکیل شده است.

علاوه بر ویدئوی تبلیغاتی، این کمپین در مجموع از چهار بازی نیز تشکیل شده است. سه مورد از این بازی‌ها مختص گلکسی اس 5 بوده و نام‌های  Cannon Shooter ،Soccer Wars و Shooting Soccer را بر خود دارند. چهارمین بازی The Match: Striker Soccer Galaxy 11 نامیده شده و از طریق گوگل‌پلی در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار دارد.

نظر شما در خصوص کمپین بیگانگان/فوتبال پیش روی سامسونگ چیست؟ عنوان تبلیغات گیرا و مؤثر را بر آن خواهید نهاد یا آن را زیاده‌روی و دور از تصور می‌پندارید؟ در بخش نظرات همین پست، تفکرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات