موتورلا گوشی هوشمند Moto E را با قیمت 89 پوند بعنوان یک گوشی مقرون به‌صرفه و با دوام عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است موتورلا اکنون تحت رهبری جدیدی باشد اما این کمپانی، امروز با معرفی یک عضو جدید از خانواده گوشی‌های هوشمند خود با نام Moto E طبیعت عرضه‌ی گوشی‌های ارزان قیمت و در عین حال با ارزش بالای خود را دوباره نمایان می‌کند.
تبلیغات

 با اندکی توجه به بازه‌ی قیمتی و بنچ‌مارک‌های بدست آمده از گوشی هوشمند Moto G متوجه ارزشمند بودن آن خواهیم شد. این دستگاه در میان سایر گوشی‌های مقرون به صرفه از زمان عرضه تا کنون یک سر و گردن بالاتر بوده است. اتفاقات زیادی از زمان معرفی و عرضه‌ی Moto G تا کنون به وقوع پیوسته که خرید موتورولا توسط لنوو یکی از آن‌هاست.

بر اساس اطلاعات فاش شده از یک خرده‌فروشی، مشخصات گوشی هوشمند Moto E اندکی ضعیف‌تر از برادر خود یعنی Moto G است. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 960 در 540 که با گوریلا گلس 3 و پوشش ضد لک و ضد اثرانگشت پوشانده شده بهره می‌برد و پردازنده‌ی دو هسته‌ای اسنپدراگون 200 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز آن را همراهی می‌نماید. یک گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق microSD، باتری 1,980mAh، دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و قابلیت برخورداری از دو سیم‌کارت که بخصوص در کشورهای در حال توسعه از محبوبیت خاصی برخوردار است از دیگر مشخصات گوشی هوشمند Moto E به شمار می‌روند.

از نظر دوام و پایداری نیز که یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی‌ محسوب می‌شود بدنه‌ی Moto E از یک پوشش مقاوم در برابر آب بهره می‌برد. همانند آنچه در خصوص Moto G شاهد آن بودیم برای این دستگاه نیز می‌توان پوشش‌های پشتی دستگاه را در رنگ‌ها و بافت‌های گوناگونی سفارش داد تا شخصی‌سازی بیشتری بر گوشی هوشمند شما اعمال شود. گوشی هوشمند جدید موتورولا، اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا خواهد کرد و این کمپانی به ارائه‌ی حداقل یک بروزرسانی به نسخه‌ی بعدی اندروید متعهد شده است.

گوشی هوشمند Moto E موتورولا از این هفته در انگلستان و پس از آن در سایر نقاط با قیمت 89 پوند عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات