آیا سامسونگ درصدد تولید تبلت 13.3 اینچی T910 با اسم رمز Warhol است؟

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد سامسونگ در کنار آماده‌سازی دو تبلت با صفحه‌ی نمایش AMOLED، درصدد تولید یا حداقل کار روی یک نسخه‌ی 13.3 اینچی است که احتمالاً سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط GSM Arena منتشر شده است، این تبلت با نام Warhol شناخته می‌شود و به احتمال قریب به یقین مبتنی بر اندروید 4.4 کیت‌کت به‌همراه آخرین رابط‌کاربری سامسونگ خواهد بود. ضمناً سامسونگ این تبلت را در دو نسخه‌ی وای-فای با کد (T910) و با قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G با کد T911 روانه‌ی بازار خواهد کرد. هنوز اشاره‌‌ای به نسخه‌ی LTE نشده است؛ اما احتمالاً این نسخه نیز با کد T915 روانه‌ی بازار خواهد شد.

SamsungT910

احتمال استفاده از صفحه‌ی نماش 13.3 اینچی AMOLED با رزولوشن 3,200 در 1,800 در این تبلت بسیار پایین است؛ در عوض سامسونگ صفحه‌ی نمایش ال‌سی‌دی 13.3 اینچی را با رزولوشن 2,560 در 1,600 برای این نسخه در نظر گرفته است که تراکم پیکسلی آن برابر 227ppi است. به نظر می‌رسد این تبلت نیز نسخه ی دیگری از گلکسی‌تب‌پرو خواهد بود که در ادامه‌ گلکسی‌تب‌پرو 12.2 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین دو تبلت دیگر سامسونگ نیز که با استفاده از صفحه‌ی نمایش AMOLED به بازار عرضه خواهند شد، با نام‌های Chagall برای نسخه‌ی 10.5 اینچی و Klimit برای نسخه‌ی 8.4 اینچی شناخته می‌شوند. این دو تبلت، دو نسخه از تبلت‌های جدید سری گلکسی‌تب اس سامسونگ است که سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه‌ی رسمی این تبلت‌ها به بازار منتشر نشده است؛ اما انتظار می رود در سال جاری شاهد عرضه‌ی این تبلت‌ها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات