به نظر می‌رسد سامسونگ درصدد عرضه‌ی اولین تلفن‌هوشمند تایزنی در هند و روسیه است

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
علی‌رغم موفقیت‌های فراوان سری تلفن‌های‌هوشمند گلکسی سامسونگ در میان سایر تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، این کمپانی کره‌ای تلاش‌های خود برای حیات بخشیدن به پلتفرم جدید اختصاصی خود را دنبال می‌کند و این پلتفرم چیزی نیست جز سیستم‌عامل تایزن. پس از عرضه‌ی ساعت‌های‌هوشمند Gear 2 سامسونگ مبتنی بر تایزن، حال به‌نظر می‌رسد سامسونگ درصدد عرضه‌ی تلفن‌هوشمند تایزنی خود است.
تبلیغات

هرچند تایزن آنچنان در میان کاربران ابزارها و تلفن‌های‌هوشمند شناخته شده نیست، اما این کمپانی کره‌ای اولین قدم را در پروسه‌ی عرضه‌ی محصولات تایزنی به بازار با معرفی گیر ۲ برداشت. حال به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای، برنامه‌ی جامعی برای عرضه‌ی محصولات تایزنی دارد که معرفی گیر۲ بخشی از آن بوده است.

سامسونگ در قدم بعدی در نظر دارد تا تلفن‌هوشمند تایزنی خود را وارد بازار‌هایی غیر از اروپا و آمریکا نماید و شانس محصول خود را در چنین بازار‌هایی به ورطه‌ی آزمایش گذارد که از جمله‌ی آن می‌توان به هند و روسیه اشاره کرد. در هفته‌های آتی باید شاهد عرضه‌ی اولین تلفن‌‌هوشمند تایزنی سامسونگ باشیم.

اخیراً شایعاتی نیز مبنی بر عرضه‌ی تلفن‌هوشمند تایزنی سامسونگ با همکاری اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن به گوش رسیده است، هرچند NTT زمان را مناسب برای عرضه‌ی این محصول مناسب عنوان نکرده است. اپراتور مخابراتی Orange فرانسه نیز به عرضه‌ی چنین تلفن‌هوشمندی علاقه‌‌ی چندانی نشان نداده است. با توجه به عدم علاقه‌ی اپراتورهای مخابراتی غربی برای عرضه‌ی تلفن‌هوشمند تایزنی سامسونگ، به نظر می‌رسد به این زودی شاهد عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در آمریکا و اروپا نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات