انتشار تصاویری منتسب به آیفون ۶ از ضدآب بودن آن حکایت می‌کند! [بروز شد]

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل جدید تلفن‌هوشمند اپل باقی مانده است؛ اما انتشار این تصاویر با چنان سرعتی در حال انجام است که به نظر می‌رسد تا زمان معرفی این تلفن‌هوشمند می‌توان یک آلبوم قطور از تصاویر فاش‌شده‌ی منتسب به آیفون 6 تهیه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به آخرین تصاویر منتشر شده از این تلفن‌هوشمند داشته باشیم.
تبلیغات

پس از مقایسه‌ی تلفن‌هوشمند منتسب به آیفون ۶ با گلکسی S5، حال این تلفن‌هوشمند در کنار آیپاد تاچ قرار گرفته است تا الگوی طراحی آن با آیپاد تاچ مقایسه شود. همانطور که می‌دانید اخبار و شنیده‌هایی فراوانی منتشر شده است که حکایت از پیروی از الگوی طراحی آیپاد تاچ در آیفون ۶ دارد.

همچنین تصاویر دیگری نیز مبنی بر مقایسه‌ی آیفون ۶ با آیفون 5S منتشر شده است که تاحدودی گویای تغییرات در آیفون ۶ است. همانطور که تصاویر نیز گویا است، نسل جدید تلفن‌هوشمند اپل، بصورت ملموسی از نسل پیشین بزرگ‌تر است. بنابر شنیده‌ها که کثرت آن‌ها منجر به تأیید این خبر شده است، آیفون ۶ با اندازه‌ای برابر ۴.۷ اینچ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

[widgetkit id=879]

در آخرین مجموعه‌ی تصاویر، شاهد نماهای مختلفی از تلفن‌هوشمند منتسب به آیفون ۶ در مناظر متعددی هستیم. در صورتی که تصاویر صحت داشته و این تلفن‌هوشمند به واقع نمونه‌ای از آیفون ۶ باشد، در اینصورت می‌توان امنیت تأسیسات متعلق به تولید این تلفن‌هوشمند را زیر صفر تلقی کرد؛ چراکه فرد مورد‌نظر یک تور کامل شهری را با آیفون به سرانجام رسانده است. تصویر متعلق به آیفون ۶ در آب نیز سعی در نمایش ضدآب بودن این تلفن‌هوشمند دارد که با توجه به عدم اطمینان از تعلق آن به آیفون ۶ و همچنین عدم انتشار تصویری از کارکرد این تلفن‌هوشمند، نمی‌توان چندان روی آن مانور داد.

[widgetkit id=880]

بروزرسانی:

گویا سیل تصاویر منتشر شده از تلفن‌هوشمند منتسب به آیفون ۶ متقاعدکننده نبوده، چراکه تصاویر ویدئویی این تلفن‌هوشمند نیز منتشر شده است که نشان از جزئیات دیگری دارد. در این تصاویر شاهد مقایسه‌ی تلفن‌هوشمند منتسب به آیفون ۶ با آیفون 5S هستیم.

 لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات