مایکروسافت پشتیبانی از ویندوزفون 8.1 را از 1 تیرماه سال جاری آغاز خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در آستانه‌ی انتشار رسمی سیستم‌عامل مخصوص ابزار‌های موبایل خود قرار دارد، از این‌رو این کمپانی تاریخ‌های مربوط به آغاز و پایان پشتیبانی از این سیستم‌عامل را منتشر ساخته است. ردموندی‌ها پشتیبانی از ویندوزفون ۸.۱ را از تاریخ 1 تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان 20 تیر 1396 شمسی ادامه خواهد داد.
تبلیغات

انتشار این تاریخ نشان از تعهد ردموندی‌ها برای بروزرسانی سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 در طول این ۳۶ ماه دارد. استفاده از این بروزرسانی‌ها نیز از متد افزایشی پیروی می‌کند، یعنی برای دریافت آخرین بروزرسانی‌ها باید بروزرسانی‌های پیشین را روی ابزار‌هوشمند خود دانلود و نصب نمایید. مایکروسافت نحوه‌ی دریافت این بروزرسانی‌ها را بر عهده‌ی اپراتور مخابراتی تلفن‌هوشمند و همچنین تولید کننده‌ی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی کاربران قرار داده است.

احتمالاُ هفته‌ی آتی و همزمان با عرضه‌ی رسمی لومیا 630 شاهد انتشار رسمی این نسخه‌ از ویندوزفون برای کاربران خواهیم بود. همانطور که می دانید پیش‌تر این نسخه‌ برای توسعه‌دهندگان برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته بود که آمار درخشانی در طول یک هفته برای دانلود آن ثبت شد. همچنین اولین بروزرسانی برای این سیستم‌عامل ماه آتی میلادی عرضه خواهد شد.

همچنین مایکروسافت پشتیبانی از ویندوزفون 7.8 را در تاریخ 18 شهریور ماه پایان خواهد داد.

WPS
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات